Nvidia opublikowała nowy trailer FBC: Firebreak z demonstracją technologii Path Tracing i DLSS 4

Remedy Entertainment zaprezentowało nowy trailer gry FBC: Firebreak, która będzie jedną z pierwszych, które będą wspierać Multi Frame Generation i śledzenie promieni (Path Tracing) na bazie DLSS 4. Wideo, wydane po zapowiedzi Nvidia dotyczącej nowych gier z obsługą autorskich technologii graficznych, pokazuje imponujące wizualne ulepszenia.
Co wiadomo
W okolicach 17. sekundy rzuca się w oczy wyraźny przykład śledzenia promieni — odbicie znaku drogowego „Detour” w kałuży. Dzięki Path Tracing wygląda to znacznie wyraźniej i bardziej realistycznie: można zauważyć więcej drobnych szczegółów, w tym poręcze obok. Jakość cieni również znacznie się poprawiła — stały się one miększe i bardziej naturalne.
Kolejna scena pokazuje realistyczne oświetlenie — płomienie z pożaru skutecznie iluminują kolumnę i istoty wokół. Rozgrywka została nagrana na GeForce RTX 5090 w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach, więc wydajność na innych systemach może być niższa.
Gdzie można zagrać?
FBC: Firebreak zadebiutuje 17 czerwca na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.?