Milion graczy w dwa tygodnie: kooperacyjna Revenge of the Savage Planet przyciągnęła dużą publiczność, a Game Pass odegrał nie ostatnią rolę
Studio Raccoon Logic ma powody do świętowania: ich nowa gra Revenge of the Savage Planet zebrała już ponad 1 milion graczy. Ten wynik osiągnięto zaledwie w dwa tygodnie po premierze. Jednak, jak zauważył dyrektor kreatywny Alex Hutchinson, w nowoczesnym świecie subskrypcji 1 milion graczy nie zawsze oznacza 1 milion sprzedanych egzemplarzy.
Co wiadomo
"Jesteśmy niezwykle wdzięczni wszystkim 1 milionowi graczy, którzy wzięli udział w zemście przeciwko Alcie", - tak rozpoczęła się deklaracja Raccoon Logic na stronie gry na Steamie.
"Dziękujemy za wsparcie. Z naszej strony kontynuujemy regularne wprowadzanie poprawek, aby zapewnić każdemu najlepsze możliwe doświadczenie. Pracujemy również nad mapą drogową dla nowych funkcji/aktualizacji/etc., którymi chcemy się z wami bardzo szybko podzielić! A tymczasem, kontynuujcie wybijanie "mądrości", szopów i urządzanie swoich domów w stylu MTV Cribs. Zespół uwielbia widzieć wasze dzieła, gify, memy itd. Kontynuujcie ich wysyłanie!"
W swoim wpisie na Twitterze dyrektor kreatywny Alex Hutchinson również świętował ten kamień milowy, ale z zauważalnym odcieniem smutku, ponieważ włączenie gry do Xbox Game Pass nie odzwierciedla finansowego sukcesu, jaki 1 milion graczy oznaczałby w czasach przed powstaniem takich usług.
"W nowoczesnym świecie to, niestety, nie oznacza sprzedaży dzięki usługom subskrypcyjnym, ale i tak to wspaniały kamień milowy", - napisał Hutchinson.
Jednak najważniejsze jest to, że takie usługi dają grze znacznie więcej uwagi, biorąc pod uwagę jak łatwo rozproszyć się w takiej liczbie projektów, tym bardziej w 2025 roku, kiedy co miesiąc ukazuje się kilka fajnych gier, a jesień nawet się nie zaczęła.
Źródło: Steam