Bitwa chińskich flagowców: Huawei i Xiaomi stały się liderami sprzedaży smartfonów klasy premium

Autor: Anton Kratiuk | 07.06.2025, 18:27

Chińscy producenci oferują ogromną liczbę interesujących i technologicznie zaawansowanych smartfonów, a insajder Digital Chat Station podzielił się interesującymi informacjami na temat tego, który z flagowych modeli jest najpopularniejszy.

Co wiadomo

Według danych Digital Chat Station dwa flagowe gadżety od Huawei i Xiaomi dzielą między sobą pierwsze miejsce z wynikiem 4,98 mln sprzedanych sztuk. Mowa o Huawei Mate 70 i Xiaomi 15, przy czym pierwszy zadebiutował miesiąc później, ale to nie przeszkodziło mu osiągnąć równych wyników.

Następnie z istotnym odstępem od liderów znajdują się Vivo X200 z 3,37 mln sztuk i Oppo X8 z 2,72 mln sprzedanych sztuk.

Analitycy przewidują, że całkowita sprzedaż Mate 70 będzie tylko rosnąć, a w ciągu cyklu życia tej linii sprzedanych zostanie ponad 10 mln gadżetów. Warto zauważyć, że zagraniczne przedsprzedaże Xiaomi wzrosły o ponad 100% po premierze modelu Ultra.

Źródło: Mydrivers