NVIDIA prezentuje chiński HIT: Phantom Blade Zero robi użytek z DLSS 4 i raytracingu
NVIDIA postanowiła nie czekać na Gamescom i już teraz podzieliła się wieściami, które z pewnością zadowolą niejednego gracza. Dzięki współpracy z chińskim studiem S-Game, do sieci trafiły nowe materiały, które prezentują rozgrywkę oraz zupełnie nową lokację z włączonym raytracingiem.
Co wiemy
W tym roku podczas Gamescom NVIDIA ogłosiła nowości związane z rozwijaniem technologii RTX, które stały się integralną częścią nowoczesnej grafiki komputerowej. Technologia DLSS 4 z Multi Frame Generation jest obecna w ponad 175 grach, co daje firmie spore pole do popisu.
Phantom Blade Zero, gra akcji od S-Game zapowiada się na jeden z hitów przyszłego roku. Mimo iż oficjalna premiera dopiero przed nami, już teraz możemy zobaczyć fragment rozgrywki z włączonym raytracingiem, który razem z DLSS 4 zapewni wizualne efekty na najwyższym poziomie. Lokacja o nazwie Pang Town nie tylko wygląda wyjątkowo pięknie, ale także wnosi elementy, które przyciągną wzrok nawet najbardziej wymagających graczy.
Odbicia z wykorzystaniem śledzenia promieni dodadzą powierzchniom realistycznego odbicia, wzbogacą każdą scenę, tworząc precyzyjnie wymodelowane cienie, a kaustyka z wykorzystaniem śledzenia promieni odtwarza zniekształcenia światła pod wodą.
Należy zaznaczyć, że materiał wideo z nową rozgrywką jest dostępny do obejrzenia, gdzie możemy zobaczyć, jak wygląda oprawa graficzna w praktyce. Gracze i eksperci są zgodni co do jednego: mieszanka tych technologii to spora szansa na wprowadzenie nowych standardów w produkcjach growych.
Bez wątpienia NVIDIA i S-Game postawili sobie wysoko poprzeczkę, a fani gier komputerowych będą pilnie śledzić, jak rozwija się sytuacja wokół Phantom Blade Zero.