Lost Soul Aside ma problemy z wydajnością przed premierą

Autor: Michael Korgs | 25.08.2025, 23:43

Lider

Jeszcze przed oficjalnym debiutem, RPG akcji Lost Soul Aside mierzy się z poważnymi wyzwaniami technicznymi. Gracze, którzy zdobyli wczesne kopie, skarżą się na spadki płynności do nawet poniżej 20 fps.

Co wiadomo

Lost Soul Aside całkiem niedawno pojawiło się w rękach pierwszych użytkowników, ale zamiast zachwytów, gra zebrała wiele krytycznych uwag na temat swojej wydajności. Gracze na Reddicie informują, że w trybie graficznym, którym wielu z nich preferuje rozgrywkę, tytuł nie jest w stanie osiągnąć nawet 30 klatek na sekundę. Tryb wydajności, choć zapewnia lepszą płynność, wciąż ma swoje problemy. Dla niektórych gra jest praktycznie niegrywalna w standardowych warunkach.

Szczególnie interesujący jest post użytkownika Reddite’a, który relacjonuje swoje doświadczenia z wersją na PlayStation 5. Według jego słów, w otwierającej walce gra osiągała ledwie 20 fps. Co ciekawe, mimo że wydajność była lepsza, to użytkownicy dalej trafiali na inne problemy, takie jak niedopracowane tekstury twarzy czy kiepską fizykę w scenkach przerywnikowych.

Rynek jest pełen spekulacji co do dalszego losu produkcji Ultizero Games. Brak embarga na recenzje, skromy marketing oraz należenie do programu China Hero Project rodzą obawy ostatecznego stanu tytułu. Dużo mówi się o tym, że gra potrzebuje solidnych poprawek, zanim trafi w ręce większej publiczności.

Zważywszy stan techniczny, na jaki wskazują pierwsi gracze, jak i długi czas produkcji, pozostaje mieć nadzieję, że twórcy przygotują solidną łatkę premierową. Sony na razie milczy, ale fani już wyrażają swoje niepokoje o finalną jakość gry. Czy Lost Soul Aside wyjdzie z tych wyzwań zwycięsko? Czas pokaże.