27-letni MrBeast, jeden z najsłynniejszych twórców YouTube na świecie, przygotowuje się do uruchomienia własnej firmy mobilnej

Autor: Viktor Tsyrfa | 02.09.2025, 20:06

Z danych Business Insider, MrBeast planuje uruchomić własną firmę dostarczającą usługi mobilne. Będzie to tzw. wirtualny operator mobilny?(MVNO), czyli operator, który nie ma własnej infrastruktury i korzysta z sieci innego operatora. Na razie nie wiadomo, czy będzie to?ATT, T-Mobile czy Verizon. Taki model pozwala bardzo szybko i przy minimalnych inwestycjach wejść na rynek i równie łatwo i szybko z niego wyjść w razie potrzeby.

27-letni MrBeast jest jednym z najpopularniejszych twórców YouTube na świecie. Ma 430 milionów subskrybentów na YouTube, a także jest obecny w innych sieciach społecznościowych. Jego firma?Beast Industries posiada przedsiębiorstwa spożywcze i zabawkowe i rozważa możliwość wejścia w fintech i tworzenie gier mobilnych. Dodatkowy biznes blogera jest opłacalny, tylko jego czekoladowa firma?Feastables przyniosła w ubiegłym roku 20 milionów dolarów (74.07 PLN) zysku. Biznes medialny MrBeast nie jest tak udany — w tym samym okresie jego kanał YouTube oraz reality show na Prime Video przyniosły prawie 80 milionów dolarów (290.52 PLN) strat.

Tworzenie operatora mobilnego przez osobę medialną nie jest nową strategią.?Kiedyś Ryan Reynolds stworzył operatora?Mint Mobile, rozreklamował go i sprzedał T-Mobile za 1,35 miliarda dolarów (4,971,900 PLN). Bycie znanym samo w sobie nie jest zbyt opłacalne, ale pozwala sprzedawać swojej publiczności różne produkty — od czekoladek po nową kartę SIM.