iQOO 15 w pół godziny sprzedał się w większym nakładzie niż iQOO 13 przez cały pierwszy dzień

Autor: Viktor Tsyrfa | 21.10.2025, 11:15

Firma Vivo ogłosiła historyczny sukces swojego sub-brandu iQOO: nowy flagowiec iQOO 15 przewyższył dzienne sprzedaże poprzednika iQOO 13 już w pierwsze 30 minut sprzedaży. Niestety, firma nie ujawnia ani absolutnych cyfr, ani danych za pierwszy dzień.

Edycja kolekcjonerska Honor of Kings 10th Anniversary została całkowicie wyprzedana, druga partia ma trafić do sprzedaży 24 października.

Na tle wojny handlowej z USA i wprowadzenia systemu rządowych subsydiów na sprzęt AGD w Chinach obserwowany jest ogólny wzrost chińskich producentów na rynku wewnętrznym. W tym roku Vivo udało się to wykorzystać, organizując szereg „wycieków” i teaserów krótko przed ogłoszeniem. W rezultacie użytkownicy, którzy wcześniej omijali markę iQOO jako nieznaną i niepewną, odnieśli wrażenie, że znają ją od dawna, i że to znana marka, która jest ciągle na językach.

iQOO 15 otrzymał doskonałe parametry: Snapdragon 8 Elite Gen 5 z chipem do gier Q3, do 16 GB pamięci RAM i trzy 50 MP aparaty pozwalają mu konkurować na równi z najsilniejszymi konkurentami.