Nowe centra dealerskie Forda stworzone w stylu lobby hotelowego

Autor: Volodymyr Kolominov | 07.11.2025, 08:47

Firma Ford przedstawiła nową koncepcję centrów dealerskich Signature 2.0. Wizyty w salonie samochodowym powinny stać się bardziej swobodne i odprężające.

Co wiadomo

W ramach aktualizacji dealerzy będą przestrzegali zasady „Gościnność przede wszystkim”. Ford twierdzi, że pracownicy centrów dealerskich to nie sprzedawcy, ale „ambasadorzy marki”. Klienci będą mogli porozmawiać z nimi w specjalnych „strefach gościnności”, które najwyraźniej są przeznaczone do bardziej swobodnej i nieformalnej komunikacji. Ponadto w halach wystawowych i strefach serwisowych będzie dostępne jedzenie i napoje.

Nacisk kładzie się nie tylko na sprzedaż: „Niebieski owal” podkreślił skuteczność projektowania centrów dealerskich, ukierunkowaną na optymalizację przepływu odwiedzających i funkcjonalności, a także na poprawę wrażeń gości.

Według opublikowanych zdjęć, przyszłe centra dealerskie będą miały otwarte planowanie przypominające kawiarnię. Będzie tam bar kawowy, okrągłe stoły i kilka wydzielonych stref roboczych. Można również zobaczyć interesujące ekspozycje samochodów, akcesoriów i strefy handlowe inspirowane detalistami.

Producent samochodów obiecał również płynne przejście od interakcji cyfrowej do osobistej. Na niektórych rynkach, w tym w USA, dostępna będzie również sprzedaż online.

Do końca 2025 roku Ford Signature 2.0 pojawi się w więcej niż 20 centrach dealerskich w 10 krajach, a do 2027 roku będzie ich już 110.

Źródło: Ford