Użytkownicy iTunes Match zgłaszają problemy z pobieraniem i synchronizacją plików
Przed Apple Music, był iTunes Match. Umożliwiała ona przesyłanie biblioteki muzycznej do chmury z poziomu aplikacji Muzyka na komputerze Mac lub iTunes dla Windows na komputerze PC. Następnie można uzyskać dostęp do biblioteki muzycznej na wszystkich urządzeniach, na których włączono funkcję Sync Library.
Problemem jest to, że podczas gdy wiele osób przełączyło się na Apple Music, które może zrobić to samo, inni użytkownicy zdecydowali się zapłacić 24,99 dolarów rocznie, aby kontynuować przesyłanie własnej biblioteki muzycznej za pomocą iCloud. Ale teraz ci użytkownicy zgłaszają szereg problemów z iTunes Match.
Jak widać z kilku forów wsparcia Apple i Reddit, użytkownicy zgłaszają, że usługa przestała działać. Według niektórych użytkowników, problem ten zaczął się od macOS Big Sur 11.5, choć wydaje się, że nie ogranicza się tylko do tej wersji macOS.
Według niektórych użytkowników, problem zaczął występować od macOS Big Sur 11.5.
Na stronie Apple strona stanu systemu wszystkie usługi działają prawidłowo. I podczas gdy użytkownicy mieli powtarzające się problemy z iCloud ostatnio, Apple nie wydaje się myśleć, że to wpłynęło iTunes Match.
Przy czym iTunes Match przetrwał te wszystkie lata, nawet z nadejściem Apple Music, wydaje się, że usługa może dobiec końca raczej wcześniej niż później.
Podczas gdy subskrypcja Apple Music kosztuje więcej niż subskrypcja iTunes Match, użytkownicy subskrybujący Match nie mogą cieszyć się jakością dźwięku Lossless, a tym bardziej Dolby Atmos z dźwiękiem przestrzennym.
To pozostaje do zobaczenia, czy jest to tymczasowy błąd lub jeśli Apple jest w rzeczywistości złomowania iTunes Match. Jedno jest pewne, firma od dłuższego czasu nie pcha abonentów do usługi, wspominając w materiałach promocyjnych tylko o Apple Music.
Firma od dłuższego czasu nie pcha abonentów do usługi.
Źródło: macrumors
Obrazy: apple