Cześć mamo, jestem na szczycie świata! - Linie lotnicze Emirates nakręciły reklamę na iglicy najwyższego budynku świata bez użycia grafiki komputerowej
Linie lotnicze Emirates opublikowały na swojej stronie YouTube ciekawy film promocyjny.
Co to za film
Film koncentruje się na złagodzeniu zasad wjazdu do ZEA dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Na filmie widać zbliżenie dziewczyny w mundurze stewardessy Emirates, pokazującej swoje karty. Po kilku sekundach kamera zaczyna się przybliżać i okazuje się, że aktorka stoi na iglicy najwyższego budynku świata Burj Khalifa w Dubaju. Na wypadek, gdybyś nie wiedział, ma 828 metrów wysokości.
Co ciekawe, reklama, według Emirates, została nakręcona bez użycia grafiki komputerowej i green screena. Do wykonania tej akrobacji linie Emirates wybrały profesjonalnego instruktora spadochronowego, choć pierwotnie casting został przeprowadzony przez personel pokładowy firmy. Aktorka musiała założyć specjalny uniform z ukrytymi pod nim trzema uprzężami bezpieczeństwa.
Proces kręcenia filmu trwał około pięciu godzin. Nawiasem mówiąc, ta rolka została nakręcona w jednym ujęciu. Do tego celu użyto drona.
Źródło: Emiraty Arabskie