"Żaden entuzjasta golfów nie powinien dyktować, jak będzie wyglądał Twój telefon": Samsung przywołuje Steve'a Jobsa w swoich reklamach?
Apple i Samsung są zaprzysięgłymi rywalami , którzy nigdy nie przegapią okazji do żartów i trollowania siebie nawzajem. Wygląda na to, że nowa reklama Samsunga wskazuje również na rywalizację z Apple.
Co to znaczy?
Chodzi o reklamę aplikacji iTest. Jego opis mówi: "Wszyscy użytkownicy Samsunga są wyjątkowi, a oni również chcą, aby ich telefony były wyjątkowe. Żaden turtleneck owner nie powinien dyktować Ci, jak ma wyglądać Twój telefon. Sprawdź niektóre inne tematy".
Zwrot "turtleneck owners" wydaje się nawiązywać do pracowników Apple i zmarłego CEO Steve'a Jobsa, który nie odszedł 10 lat temu - w 2011. W końcu to Jobs nie lubił biznesowych garniturów, a zawsze preferował wygodne ubrania: dżinsy, trampki i golfy. To właśnie stało się jego znakiem rozpoznawczym.
Choć nie wiadomo, co ma z tym wspólnego Steve Jobs, skoro nie ma żadnego wpływu na design i wyposażenie gadżetów Apple.
Źródło: Gizchina