Meizu wskrzesza budżetową serię Blue Charm po 3,5 roku. Dlaczego?
Meizu oficjalnie ogłosiło powrót swojej serii budżetowych urządzeń Meizu Blue Charm.
Czego się spodziewać
Marka powstała w grudniu 2014 roku, ale już w 2018 Meizu postanowiło zamknąć serię Blue Charm i skupić się na flagowcach. Nic dobrego z tego nie wyszło nigdy więc firma w końcu musiała skupić się tylko na rodzimym rynku chińskim.
Ale teraz ni stąd ni zowąd Meizu ogłosiło na mediach społecznościowych powrót Charm Blue po 1269 dniach nieobecności. Będzie to prowadzone przez Hua Hailiang, wiceprezes Meizu Technology, jak poprzedni szef Li Nan opuścił firmę w zeszłym roku i założył swój własny startup.
Wygląda na to, że pod marką Blue Charm będzie można znaleźć nie tylko smartfony. W lipcu tego roku chiński producent uruchomił kilka nowych kont na Weibo, w tym Blue Charm TV, Blue Charm Tablet, Blue Charm Watch oraz Blue Charm Router. Oznacza to, że oferta zostanie rozszerzona o telewizory, tablety, smartwatche, routery itp.
Źródło: Gizmochina