Xiaomi już wyprzedziło Samsunga na rynku smart TV w Indiach
Xiaomi udało się wyprzedzić Samsunga na indyjskim rynku smart TV. Świadczy o tym najnowszy raport agencji analitycznej Counterpoint Research.
Wysyłka telewizorów w Indiach w II kwartale 2021 roku wzrosła prawie półtora raza (46%) w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym. Jeśli chodzi o sam segment Smart TV, wzrost wyniósł 65%.
Udział Xiaomi w raportowanym okresie wyniósł 23%. Na drugim miejscu jest Samsung z 17% udziałem w rynku. Inny południowokoreański gigant, LG, ma średnio 11 telewizorów na 100.
Sony i OnePlus również znajdują się w pierwszej piątce. Ich udział wyniósł odpowiednio 9% i 7%. Najpopularniejszymi modelami w Indiach są różne wersje Xiaomi Mi TV 4A. Dużym zainteresowaniem cieszą się również tanie telewizory Samsung T4000.
Źródło: Counterpoint Research