Netflix ujawnił liczbę widzów serialu Squid Game i tak, jest to rekord
Południowokoreański serial, który zawstydził te łącza internetowe, zyskał też jeden oficjalny tytuł: najbardziej masowej premiery serialowej Netflixa do tej pory.
Seria, której sukces można tłumaczyć jedynie prostotą i nieskomplikowaniem, a nie głębią rozwoju postaci (co nie dziwi, bo giną jak muchy w najlepszej tradycji jednej serii o smoku i tronie), zdołała rozwinąć wiele szczegółów towarzyszących.
Na przykład, ze względu na liczbę widzów serial zdołał zauważalnie trafić do południowokoreańskiego dostawcy usług internetowych. Pozwał on nawet serwis streamingowy. Również redakcja gg mówiła o pamiątkowym zegarku zdolnym obudzić każdego śpiocha z wbudowanym pistoletemw stylu serialu. Krótko mówiąc, od dawna było jasne dla wszystkich, że seria stała się fenomenem. Brakowało tylko konkretów.
Koreański dystopijny thriller survivalowy Squid Game od premiery 17 września obejrzało 111 milionów - wynika z najnowszego tweeta z oficjalnego konta serwisu. Znalazł się również na pierwszym miejscu w serwisie Netflix w 94 krajach na całym świecie.
Smutne, ale prawdziwe.
Źródło: @netflix
Ilustracja: Youngkyu Park / Courtesy of Netflix