Chiński bloger sprzedaje towary o wartości 1,7 mld dolarów na żywo na antenie w ciągu 12 godzin
Chiński streamer Austin Li Jiaqi, znany jako "The King of Lipstick", sprzedał towary o wartości 1,7 miliarda dolarów na żywo w ciągu 12 godzin.
Co jest znane
20 października 2021 roku pewien streamer z Państwa Środka był w stanie zarobić ¥10,7 miliarda lub 1,7 miliarda dolarów, sprzedając towary za pośrednictwem aplikacji Taobao. Według niego około 250 milionów ludzi oglądało transmisję na żywo, która trwała 12 godzin.
Należy zauważyć, że Alibaba zazwyczaj nie ujawnia informacji o sprzedaży. Dane te zostały udostępnione przez firmę analityczną Hongren Dianji.
Inna chińska streamerka, Viya, miała nieco mniej szczęścia. W ciągu 14 godzin udało mu się zarobić 8,3 miliarda jenów, czyli 1,25 miliarda dolarów.
Przypomnijmy, że w zeszłym roku Double 11 wygenerowało 115 miliardów dolarów całkowitej sprzedaży na chińskich rynkach - 24 razy więcej niż Amazon podczas Black Friday i Cyber Monday. Ale żeby być sprawiedliwym, sprzedaż w Chinach trwa prawie miesiąc.
Źródło: Busienss Insider