Przyznanie się do winy? OnePlus zwraca pieniądze za smartfona Nord 2, który eksplodował i płaci za leczenie ofiary
Niedawno pisaliśmy o kolejnym przypadku samozapłonu smartfona OnePlus Nord 2 w Indiach . Teraz historia ma swój ciąg dalszy.
Co się stało?
Incydent miał miejsce 3 listopada, a krewny poszkodowanego właściciela Norda 2 poinformował o nim w mediach społecznościowych. Według powiedział, że mężczyzna jechał na swoim rowerze i smartfon był w tym czasie w jego kieszeni. Tego dnia na stronie była chłodna pogoda, więc nie wiadomo dlaczego gadżet się przegrzewał - . Jednak w pewnym momencie urządzenie eksplodowało. Ofiara doznała ciężkich poparzeń drugiego stopnia i przebywa obecnie w szpitalu .
OnePlus szybko zareagował na co się stało i stwierdził:
"My traktujemy takie incydenty poważnie. Nasz zespół skontaktował się już z użytkownikiem i zbieramy szczegóły do dalszego dochodzenia"
Firma przyjęła z powrotem spalonego Norda 2 do zbadania i zrekompensowała kwotę wydaną na jego zakup. Ponadto poszkodowany potwierdził, że firma OnePlus obiecała pokryć koszty leczenia. Firma pozostaje w stałym kontakcie z użytkownikiem .
Źródło: Gizmochina