World of Tanks i Vinnie Jones podnieśli poprzeczkę "Gaming": dwa dodatkowe czołgi premium co miesiąc za te same pieniądze
Wargaming zaktualizował swoją taryfę "Gaming" - największą od czasu premiery w 2016 roku. A aby zaprezentować innowacje graczom World of Tanks, brytyjski piłkarz i aktor Vinnie Jones został zaproszony do zagrania w reklamie - robi to niezwykle przekonująco.
Co się zmieniło?
Jak wcześniej, stawka pozostawiła stałe konto premium, specjalne zadania bojowe i jeden radziecki czołg premium T-44-100. Jest to jeden z najlepszych średnich premium czołgów VIII poziomu w grze, a nie można go ani kupić, ani zdobyć - jest dostępny tylko dla abonentów taryfowych.
Dodatkowo, od dziś, 15 listopada, gracze otrzymają dwa premium czołgi do wynajęcia każdego miesiąca. Co miesiąc będą nowe. Oznacza to, że abonenci taryfy będą mogli przetestować zbiornik i kupić ten, który im się spodoba z rabatem.
Ponadto, dla abonentów taryfy "Gra" obiecujemy znacznie częściej organizować wydarzenia związane z grą oraz konkursy z dodatkowymi nagrodami. A nagrody za nie są większe, a liczba nagród jest większa. A na stronie w przyszłym roku pojawią się nowe turnieje, w których abonenci będą mogli wygrać nagrody pieniężne.
Koszt taryfy pozostaje taki sam - po prostu otrzymujesz więcej funkcji za te same pieniądze.