Divinity: Fallen Heroes - XCOM z magią, starożytnym złem i spółdzielnią na dwojga
Larian Studio ogłosiłi nowa grę z uniwersum Divinity pod nazwą Divinity: Fallen Heroes.
Co wiadomo
Według Rock. Papier. Shotgun, graczy oczekują taki sobie XCOM, tylko z magią zamiast armat, a intruzów zamienią mitycznymi potworami. Gracze będą zarządzać zespołem żołnierzy, co mają być wysłane do różnych części świata, aby zwalczać złe duchi.
W Divinity: Fallen Heroes będzie również główną bazą, która jest umieszczona w latającym statku. Tam, gracz będzie odkrywać nowe technologie, budować relacje między wojownikami i wysyłać je na misje. Utracić sojuszników można jak w walce tak i na statku: śmierć pod czas walki permanenta, a ze względu na różnice poglądów w zespole bochater może odejść.
Twórcy obiecują również, że Divinity: Fallen Heroes można przejść jak samodzielnie tak i w spółdzielni. Również w grze pojawią bochaterowie od Original Sin 2.
Divinity: Fallen Heroes zostanie wydana w 2019 roku na „wielu platformach”, a w rozwoju bierzę udział Logic Artists, odpowiedzialne za serię gier Expeditions.