Divinity: Fallen Heroes - XCOM z magią, starożytnym złem i spółdzielnią na dwojga

Autor: Igor Nikitin | 28.03.2019, 12:03

Larian Studio ogłosiłi nowa grę z uniwersum Divinity pod nazwą Divinity: Fallen Heroes.

Co wiadomo

Według Rock. Papier. Shotgun, graczy oczekują taki sobie XCOM, tylko z magią zamiast armat, a intruzów zamienią mitycznymi potworami. Gracze będą zarządzać zespołem żołnierzy, co mają być wysłane do różnych części świata, aby zwalczać złe duchi.

W Divinity: Fallen Heroes będzie również główną bazą, która jest umieszczona w latającym statku. Tam, gracz będzie odkrywać nowe technologie, budować relacje między wojownikami i wysyłać je na misje. Utracić sojuszników można jak w walce tak i na statku: śmierć pod czas walki permanenta, a ze względu na różnice poglądów w zespole bochater może odejść.

Twórcy obiecują również, że  Divinity: Fallen Heroes można przejść jak samodzielnie tak i w spółdzielni. Również w grze pojawią bochaterowie od Original Sin 2.

Divinity: Fallen Heroes zostanie wydana w 2019 roku na „wielu platformach”, a w rozwoju bierzę udział Logic Artists,  odpowiedzialne za serię gier Expeditions.