Netflix przekroczył 300 milionów subskrybentów

Autor: Anton Kratiuk | 22.01.2025, 20:01
Netflix przekroczył 300 milionów subskrybentów

Serwis streamingowy Netflix szybko zyskuje na popularności i już teraz może pochwalić się ogromną liczbą subskrybentów.

Co wiadomo

Firma opublikowała raport finansowy za czwarty kwartał 2024 roku, z którego dowiedzieliśmy się, że liczba subskrybentów kina internetowego przekroczyła 301 milionów osób.

Analitycy Netflix spodziewali się, że widownia usługi wzrośnie w tym okresie o 9,18 mln osób, ale rzeczywiste liczby były dwukrotnie większe - 18,91 mln (wzrost o 15,9% w porównaniu do 2023 r.).

Najwięcej nowych subskrybentów Netflixa mieszka w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie - tam subskrypcję opłaciło 4,82 mln osób, a z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki łączny napływ użytkowników wyniósł 5 mln osób, podczas gdy Ameryka Południowa zapewniła napływ 4,15 mln subskrybentów, a Azja - 4,94 mln.

Nie da się ukryć, że Netflix jest jednym z najbardziej rozrywkowych internetowych kin, ale sukces ten został napędzony przez kilka dużych premier, w tym thriller Carry-On i drugi sezon Squid Game, który stał się najbardziej udanym serialem w historii Netflix. Zgromadził on ponad 330 milionów wyświetleń - to prawie 2,8 miliarda godzin. Wielu widzów przyciągnęła również ekskluzywna transmisja walki bokserskiej pomiędzy Jakiem Paulem i Mikiem Tysonem.

Przypominamy, że subskrypcje Netflix wzrosną w wielu regionach.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: Variety