Nowe pomysły, silnik Unreal Engine 5 i pewność co do daty premiery: wiceprezes Paradox Interactive opowiada o rozwoju Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Autor: Anton Kratiuk | 05.09.2023, 14:09
Dwa dni temu miała miejsce ponowna zapowiedź gry fabularnej Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.
Gra została zapowiedziana jeszcze w 2019 roku, ale studio Hardsuit Labs nie poradziło sobie z jej stworzeniem, przez co projekt został przekazany deweloperom z The Chinese Room - autorom słynnych gier Amnesia: A Machine for Pigs i Everybody's Gone to the Rapture.
Dziennikarze Digital Trends przeprowadzili wywiad z wiceprezesem Paradox Interactive Seanem Greaneyem na temat przyszłości Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.
Co wiemy
Z rozmowy z Seanem Greaneyem dowiedzieliśmy się, że:
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 powstaje na nowoczesnym silniku Unreal Engine 5, choć poprzedni deweloperzy korzystali z jego czwartej wersji;
- Deweloperzy z Chinese Room nie porzucili wszystkich osiągnięć Hardsuit Labs, więc prace nad grą nie są prowadzone od zera, ale zauważono, że nowy zespół ma własną wizję gry i porzucił wiele pomysłów swoich poprzedników;
- w końcu wydawnictwo Paradox doszło do konsensusu w sprawie wizji projektu z twórcami Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 (głównie z powodu niezgody na koncepcję gry musieli rozstać się z Hardsuit Labs) i teraz jest pewność, że nie będzie już więcej przesunięć premiery;
- projekt przeszedł już fazę alfa, a tempo prac znacznie wzrośnie;
- w styczniu deweloperzy obiecują pokazać gameplay z nowej odsłony wampirzego RPG.
Kiedy czekać
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ma ukazać się jesienią 2024 roku na PlayStation 5, Xbox Series i PC.
Źródło: Digital Trends