Dziennikarze Game Informer podzielili się interesującymi szczegółami na temat mrocznej izometrycznej gry akcji No Rest for the Wicked z platformówki Ori
Autor: Anton Kratiuk | 09.03.2024, 21:39
Magazyn Game Informer opublikował kilka istotnych szczegółów na temat ambitnej gry akcji No Rest for the Wicked od twórców platformówek Ori and the Blind Forest oraz Ori and the Will of the Wisps z Moon Studios.
Co wiemy
Oto krótki wyciąg najciekawszych tez:
- gra będzie posiadała możliwość personalizacji głównego bohatera;
- styl gry nie zależy od wybranej klasy, jak w wielu podobnych grach, ale od używanej broni;
- świecące kule są używane jako punkty kontrolne w grze. Uzupełniają one zdrowie gracza, ale wskrzeszają wszystkich zabitych wrogów (z wyjątkiem bossów) - w istocie jest to odpowiednik ognisk z Dark Souls;
- No Rest for the Wicked ma dynamiczny cykl dzień/noc, więc zasoby są odświeżane raz dziennie;
- dodatkowe zadania można uzyskać, rozmawiając z postaciami lub czytając informacje na tablicy ogłoszeń;
- po przejściu głównego wątku fabularnego gracze otrzymają dostęp do lochów Cerim's Crucible, których struktura przypomina gry roguelike. Przy ich tworzeniu deweloperzy inspirowali się lochami z pierwszej części Diablo i Hadesa;
- W Cerim's Crucible gracze otrzymają unikalne wyposażenie i napotkają zaciekły opór ze strony wrogów;
- deweloperzy dodali do No Rest for the Wicked pozytywkę, która odtwarza różne melodie, w tym te z gier Ori.
Kiedy można się spodziewać
No Rest for the Wicked ukaże się 18 kwietnia, ale niestety będzie to tylko Steam Early Access, kiedy ukaże się pełna wersja nie jest jeszcze znana, podobnie jak data premiery wersji konsolowych.
Źródło: Game Informer