Były dyrektor Ridgeline Games: "Nie mogę powiedzieć nic pozytywnego o EA".
W ostatnich latach seria Battlefield przeżywa ciężkie chwile. Sytuację ratują tylko momenty, w których gra otrzymuje szalone zniżki, a szczytowy ruch online rośnie do nieba, ale poza tym gracze narzekają, że seria poszła w złym kierunku. Pod koniec lutego 2024 roku okazało się, że EA zamknęło Ridgeline Games, studio, które stworzyło kampanię fabularną Battlefield. A teraz Marcus Lehto, dyrektor generalny Ridgeline Games, skomentował tę sytuację.
Co wiadomo
Marcus napisał na Twitterze, że nie mówi zbyt wiele o tym wszystkim, ponieważ nie może powiedzieć nic pozytywnego o EA, a także o swoim zespole, który ucierpiał z powodu masowych zwolnień w branży.
Teraz część zespołu przeniosła się do Ripple Effect, które będzie pracować nad fabułą z Criterion.
Chociaż masowe zwolnienia mają miejsce w wielu dużych studiach, EA nie jest jedynym winnym tego, ponieważ branża stała się bardzo rozdęta w ostatnich latach, a teraz jest jasne, że ta skala musi zostać nieco zmniejszona. Electronic Arts musi jednak teraz ciężko pracować, by po raz pierwszy od dłuższego czasu sprawić fanom Battlefielda dobry prezent.
Źródło: @game_fabricator