Forza Motorsport obsługuje trzy tryby graficzne na Xbox Series X, w tym 60 klatek na sekundę z włączoną funkcją Ray Tracing
Tej jesieni ukaże się Forza Motorsport, najnowsza odsłona symulatora wyścigowego z serii Forza. Kilka publikacji i blogerów opublikowało zapowiedzi gry, a teraz ujawniono, jakie tryby graficzne obsługuje Forza Motorsport na Xbox Series X/S.
Co wiemy
Na Xbox Series X gra posiada trzy tryby graficzne:
- Wydajność - 4K i 60 kl.
- Wydajność z włączoną funkcją Ray Tracing - dynamiczne 4K, ray tracing i 60 kl.
- Jakość - 4K, ray tracing i 30 kl.
Co ciekawe, Gran Turismo 7 (na wyłączność PlayStation), konkurent Forza Motorsport, nie posiada trybu pozwalającego na rozgrywkę w 60 fps z włączonym ray tracingiem, ale można uruchomić grę w 120 fps. W każdym razie studio Turn 10 bardzo postarało się o optymalizację gry, gdyż krytycy zauważyli, że nie zauważyli żadnych spadków klatek podczas rozgrywki.
Na Xbox Series S gra posiada dwa tryby graficzne:
- Wydajność - dynamiczna rozdzielczość i 60 kl.
- Jakość - "maksymalna rozdzielczość" i 30 kl.
VGC zauważyło, że nie było również zauważalnej utraty klatek na Series S.
Kiedy się spodziewać
Forza Motorsport ukaże się 10 października na PC i Xbox Series X/S. Gra będzie również objęta subskrypcją Game Pass od pierwszego dnia.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Forza Motorsport zaoferuje ponad 500 prawdziwych samochodów (w tym sportowych), różnorodne tory, dynamiczną pogodę i wyjątkowe wydarzenia. Gracze będą mieli dostęp do trybu kariery Builders Cup dla jednego gracza i wyścigów online z różnymi zawodami. Można też tworzyć własne wyścigi i rywalizować ze znajomymi.
Źródło: wccftech