Singapur zakazuje reklam kryptowalut ze względu na wysokie ryzyko inwestycyjne

Singapur zakazuje reklam kryptowalut ze względu na wysokie ryzyko inwestycyjne

Hiszpania wprowadził szereg ograniczeń dotyczących reklamy kryptowalut  z możliwymi grzywnami do 300 000. Singapur zdecydował się działać jeszcze bardziej zdecydowanie. Urząd Monetarny całkowicie zakazał reklamy waluty cyfrowej w kraju.

Co jest znane

Władze Singapuru uważają, że pieniądz cyfrowy jest instrumentem inwestycyjnym lub handlowym o wysokim poziomie ryzyka. Singapur nie zabrania pracy z wirtualnymi aktywami, ale firmy, agencje, pośrednicy i inni gracze nie powinni reklamować usług związanych z cyfrowymi monetami w stanie.

Na razie przepisy dotyczą tylko banków i innych instytucji finansowych. Jednak w niedalekiej przyszłości rekomendacje będą dotyczyć wszystkich, których działalność związana jest z wirtualną walutą. Ponadto giełdy, które nie mają własnych zapasów cyfrowych monet, będą zmuszone do przestrzegania prawa.

Zasady Singapurskiego Urzędu Monetarnego zabraniają reklamowania się w środkach transportu publicznego, sieciach społecznościowych, telewizji, prasie i terminalach samoobsługowych. Ponadto zabroniona jest reklama na stronach internetowych, z wyjątkiem oficjalnych portali firm zajmujących się kryptowalutą. Mogą również promować zasoby cyfrowe we własnych aplikacjach mobilnych i oficjalnych kontach w mediach społecznościowych.

Źródło: Neowin

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();