Premiera nowego DLC Project_Hell dla Ghostrunnera jest opóźniona
Pod koniec zeszłego roku twórcy akcji Ghostrunner ogłosił dodatek do fabuły Projekt_Hel. Premiera została zaplanowana na 27 stycznia, ale odroczenia nie dało się uniknąć – teraz dodawanie powinno ruszyć 3 marca.
Powód opóźnienia jest standardowy – autorzy chcą ulepszyć dodatek bez poświęcania zdrowia i bezpieczeństwa deweloperów oraz globalnych partnerów.
Po pierwsze, dodatek do fabuły Projekt_Piekło planowano jako małe DLC, ale później skala projektu wzrosła. Od nowego będziesz mógł grać dla Hela - jednego z szefów firmy fabularnej w grze. Jeśli protagonista Ghostrunner wspiął się na szczyt Wieży Dharmy, to Hel musi zejść. Nowy bohater został stworzony zarówno z myślą o początkujących, jak i weteranów Ghostrunnera. Jego charakterystyczną cechą jest zwiększona przeżywalność: Hel umiera dopiero po drugiej kontuzji.
DLC zawiera sześć poziomów, nowych wrogów i bossów, a także sześć świeżych piosenek od muzyka Daniel Deluxektóry napisał ścieżkę dźwiękową do oryginalnego Ghostrunnera.
Project_Hel pojawi się na PC, PlayStation, Xboksie i Nintendo Switch.
Globalna premiera DLC Project_Hel zostanie opóźniona 3 marca. Dziękujemy za zrozumienie i chcemy, aby wszyscy nasi fani wiedzieli, że wykorzystamy ten dodatkowy czas na wprowadzenie jeszcze bardziej wartościowych ulepszeń, zapewniając jednocześnie zdrowie i bezpieczeństwo naszego zespołu i globalnych partnerów. pic.twitter.com/NAf4Zvbo6K
- Ghostrunner (@GhostrunnerGame) 19 stycznia 2022