Czy to też jest warte 300 000 $? Xiaomi opatentowało nowe logo w czarno-białych kolorach

Czy to też jest warte 300 000 $? Xiaomi opatentowało nowe logo w czarno-białych kolorach

W zeszłym roku na cześć jego 11 rocznica Xiaomi wprowadziło zaktualizowane logo, które od razu stało się powodem do tworzenia memów. Faktem jest, że pracował nad nim japoński grafik Kenya Hara, a jego opracowanie zajęło mu 4 lata. Właściwie niewiele się zmieniło w logo - pojawiły się tylko zaokrąglone krawędzie zamiast ostrych rogów kwadratu. I za to chiński producent zapłacił 300 000 dolarów! Po 10 miesiącach Xiaomi złożyło wniosek o nowe logo.

Co to znaczy?

O tym, że oprócz koloru pomarańczowego będą miały kolory korporacyjne firmy, będzie czarno-biały, ogłoszono wtedy, w marcu zeszłego roku. Teraz Xiaomi po prostu wystąpiło o logo w nowych kolorach – czarno-białym.

Najprawdopodobniej Xiaomi nie zrezygnuje z markowej pomarańczowej kolorystyki, tylko wersja monochromatyczna zostanie zastosowana w niektórych produktach z wyższej półki.

Źródło: Gizchina

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();