Twórca Hellblade 2 mówi, że pierwsza część będzie „podobna do gry niezależnej” w porównaniu z sequelem
W wywiadzie NME Deweloper Hellblade, Tamim Antoniades, powiedział: „Celem Hellblade 2 nie jest ulepszanie, ale stworzenie bardziej wiarygodnego i wyrafinowanego doświadczenia. Ambicja pod względem skali jest większa. Myślę, że Hellblade 2 sprawi, że pierwsze Hellblade będzie się wydawać grą niezależną”.
Następnie w wywiadzie Antoniades ujawnił, do czego zmierza Ninja Theory, aby stworzyć pożądane poczucie rzeczywistości w Hellblade 2. Najlepszym sposobem na to jest "opieraj wszystko na prawdziwych rzeczach”.
Ujawniono również, że Ninja Theory zbadała czterdzieści lokalizacji na Islandii, aby je zeskanować i wprowadzić do silnika gry, i nie pozwoliła projektantom poziomów wymyślać nowych ścieżek lub struktur w tych lokalizacjach. Kostiumy, które zobaczymy w grze, zostały stworzone ręcznie, a także przeniesione do gry. Zespół zatrudnił nawet trenera sztuk walki, aby Melina Jurgens, aktorka, która ożywiła Senuu, mogła sama wykonać wszystkie kombinacje bojowe.
Ninja Theory nie ogłosiła jeszcze daty premiery gry. Przez cały czas otrzymywaliśmy tylko zwiastun oraz Sztuka, który daje mały wyobrażenie o grze. Saga Senua: Hellblade II nadchodzi na PC i XBOX Series X|S.
Źródło: NME