Twórca Gravity Rush chciałby zobaczyć ją na PC
Gravity Rush to projekt antygrawitacyjny, który jest dostępny wyłącznie dla Play Station. Gra zdobyła niewielką rzeszę fanów, ale projekt nadal nie odniósł sukcesu komercyjnego. Chociaż szefowi diecezji Keitirio Toyama wciąż marzy, że pewnego dnia jego dzieło się ogłosi.
Na cześć 10-lecia gry udzielił wywiadu firmie Gravity Rush Central. Zapytany, jak by się czuł, gdyby Sony przeniósł grę na komputer, Toyama odpowiedział:
„Myślę, że byłoby wspaniale udostępnić grę większej liczbie użytkowników. I byłoby wspaniale, gdyby Gravity Rush 2 można było uruchomić w 60 fps”.
Toyama chciałby kontynuować prace nad serią, nawet jeśli nie jest to nowa gra. Cieszy się, że fani nie zapominają o jego grze nawet po wielu latach, choć nie stał się czymś bardzo wielkim.
Kilka innych interesujących punktów z wywiadu:
-
Serwery online zawierają Gravity Rush 2 zamknięto w połowie 2018 roku, zaledwie półtora roku po premierze. Fani próbowali uratować serwery, uruchamiając specjalny hashtag w sieciach społecznościowych, ale odłożyli zamknięcie tylko o sześć miesięcy. Toyama mówi, że on i zespół GR2 widzieli wiadomości od fanów, ale ze względu na jego ówczesną pozycję w firmie Japończycy nie mogli otwarcie komentować sytuacji.
-
Twórcy eksperymentowali z trybem VR dla GR2, ale napotkali problemy z wydajnością - wyciśnięcie dużej liczby klatek na sekundę w wirtualnej rzeczywistości nie działało.