Elden Ring będzie miał bardzo trudnych opcjonalnych bossów, gracze muszą ich znaleźć sami
Elden Ring będzie zawierało kilku niezwykle trudnych pobocznych bossów, zgodnie z tradycją FromSoftware, pozostawiając najtrudniejsze wyzwania poza głównym zadaniem.
Koncepcja superboss została spopularyzowana w gatunku JRPG, a Warmech z oryginalnego Final Fantasy jest uważany za pierwszy w swoim rodzaju. Super Boss jest generalnie trudniejszy niż Final Boss i ma stanowić prawdziwe wyzwanie dla najbardziej oddanych graczy. Gry stworzone przez FromSoftware również wykorzystywały w swoich grach niesamowicie trudnych opcjonalnych bossów. Najlepsi bossowie Bloodborne znaleźli się w DLC i wszyscy byli opcjonalni, ponieważ gracz mógł po prostu przejść grę, nawet nie wchodząc do Koszmaru Łowcy.
Bossowie w Elden Ring wielokrotnie pojawiali się w materiałach promocyjnych gry. Producent Elden Ring, Yasuhiro Kitao, powiedział, że Elden Ring będzie zawierał wymagających opcjonalnych bossów, których gracz musi znaleźć samodzielnie. Kitao powiedział, że Elden Ring „celowo zwiększył poziom trudności” dla graczy szukających wyzwań, ale będą one ukryte na całym świecie.
Premiera Elden Ring 25 lutego na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC.
Źródło: Odważni gracze