Sifu doda nowe poziomy złożoności i więcej ustawień ułatwień dostępu
Autor: Vadim Osiyuk | 13.02.2022, 09:19
Pomimo tego, że Sifu ukazało się 8 lutego, gra słynie już z dużej złożoności. Nie można go teraz zmniejszyć ani zwiększyć, ale twórcy Sloclap już przygotowują aktualizację, która doda tę funkcję, a także kilka innych opcji ułatwień dostępu.
Zostało to ogłoszone przez współzałożyciela Pierre'a Tarnota na swoim kanale Twitch. Oprócz zarządzania poziomem trudności wspomniał również:
-
Ulepszenia napisów. Prawdopodobnie zostanie wprowadzony reżim, w którym sygnatury towarzyszą nie tylko frazom postaci, ale także otaczającym dźwiękom.
-
Jeśli postać oprze się o ścianę, odgłos kroków przestanie grać. Powinno to pomóc tym graczom, którzy po odgłosie kroków określają, czy protagonista nadal chodzi.
-
Pauza w dialogach.
-
Na PlayStation można włączyć tryb wysokiego kontrastu. Odbarwia otoczenie i jasno podświetla ważne obiekty w kadrze - postać, wrogów i interaktywne obiekty. Ten tryb jest już na PC, ale konsole nie przeszły błędu.
Sifu już odniosło sukces komercyjny - w ciągu czterech dni grało w nią ponad pół miliona osób. Ponadto twórcy wspomnieli, że udostępniają bezpłatną dodatkową zawartość. Nadal nie jest jasne, czy oznaczało to poziomy trudności, czy coś ważniejszego.