Peaky Blinders będzie miał własną grę VR, w której wybór graczy wpływa na fabułę

Peaky Blinders będzie miał własną grę VR, w której wybór graczy wpływa na fabułę

Twórca gier VR, Maze Theory, ujawnił tytuł i oficjalny zwiastun zapowiedzianej wcześniej adaptacji programu telewizyjnego Peaky Blinders. Gra będzie się nazywać Peaky Blinders: The King's Ransom.

Intrygująca gra VR rozwijana jest już od kilku lat. W 2019 roku ogłoszono, że Labirynt Theory pracuje nad grą, ale do tej pory niewiele o niej wiadomo. Maze Theory to londyńskie studio, które wcześniej pracowało nad grami VR osadzonymi w uniwersum Doctora Who.

W Peaky Blinders: The King's Ransom Cillian Murphy i Paul Anderson wcielą się ponownie w role Thomasa Shelby'ego i Arthura Shelby'ego. W grze gracze będą musieli zinfiltrować podziemia Birmingham i zdobyć zaufanie rodziny Shelby. Chociaż nie ustalono jeszcze daty premiery, gra ma ukazać się w 2022 roku. Teoria labiryntu obiecuje epicki dramat kryminalny i historię napędzaną decyzjami graczy. Akcja gry toczy się w 1928 roku, co oznacza, że ​​wydarzenia z tej historii będą miały miejsce między czwartym a piątym sezonem telewizyjnego odpowiednika.

W zwiastunie Thomas Shelby opowiada o skrzynce pocztowej należącej do Winstona Churchilla, która jest wypełniona bronią i tajemnicami. Teoria labiryntu stwierdziła, że ​​gracze wezmą udział w brutalnych bitwach, które będą towarzyszyć trudnym wyborom moralnym w całej historii. Jeśli chodzi o rzucanie, posiadanie Cilliana Murphy'ego i Paula Andersona w tej adaptacji VR to prawdziwy przełom w grze.

Uwolnienie "Peaky Blinders: Królewski Okup» zaplanowane na 2022 dla Oculus Quest.

Źródło: Kanał YouTube o teorii labiryntu

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();