Twórca CrossfireX przeprasza za słabe uruchomienie gry i obiecał wszystko naprawić

Twórca CrossfireX przeprasza za słabe uruchomienie gry i obiecał wszystko naprawić

Producent wykonawczy CrossfireX przeprosił za stan gry w momencie premiery, który obejmował kilka problemów, w tym słabe połączenie z meczami i zmienną czułość kontrolera.

Producent wykonawczy CrossfireX, Sooro Bu, przyznał, że studio rozczarowało wielu swoich fanów, wypuszczając grę z problemami, stwierdzając: „To zrozumiałe, że nieumyślnie rozczarowaliśmy wielu naszych graczy i fanów, którzy pozostali z nami przez długi czas.”.

Gracze doświadczają losowych fluktuacji martwej strefy, opóźnienia wejścia, problemów z balansem serii zabójstw Boogieman; problemy z pistoletem CAR-4 ADS uniemożliwiające graczowi celowanie podczas strzelania, długi czas oczekiwania w kolejce, problemy z uruchomieniem kampanii Xbox Game Pass i nie tylko.

Wszystko to zostanie naprawione w nadchodzących łatach, według Bu, ale nie wiadomo jeszcze, kiedy to się stanie.

CrossfireX został wydany 10 lutego na Xbox Series i Xbox One.

Źródło: Świergot

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();