Twórca CrossfireX przeprasza za słabe uruchomienie gry i obiecał wszystko naprawić
Producent wykonawczy CrossfireX przeprosił za stan gry w momencie premiery, który obejmował kilka problemów, w tym słabe połączenie z meczami i zmienną czułość kontrolera.
Producent wykonawczy CrossfireX, Sooro Bu, przyznał, że studio rozczarowało wielu swoich fanów, wypuszczając grę z problemami, stwierdzając: „To zrozumiałe, że nieumyślnie rozczarowaliśmy wielu naszych graczy i fanów, którzy pozostali z nami przez długi czas.”.
Uwaga, najemnicy,
— CrossfireX (@PlayCrossfireX) 10 lutego 2022
Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy członkowie Game Pass nie mają dostępu do Operacji Catalyst.
Obecnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu.
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość i opinie. pic.twitter.com/IeRj86Cq18
Gracze doświadczają losowych fluktuacji martwej strefy, opóźnienia wejścia, problemów z balansem serii zabójstw Boogieman; problemy z pistoletem CAR-4 ADS uniemożliwiające graczowi celowanie podczas strzelania, długi czas oczekiwania w kolejce, problemy z uruchomieniem kampanii Xbox Game Pass i nie tylko.
Wszystko to zostanie naprawione w nadchodzących łatach, według Bu, ale nie wiadomo jeszcze, kiedy to się stanie.
CrossfireX został wydany 10 lutego na Xbox Series i Xbox One.
Źródło: Świergot