Zwiastun „Rings of Power” zdobył 257 milionów wyświetleń w pierwszych 24 golach
Pierwszy zwiastun wysokobudżetowego serialu Amazon „Władca Pierścieni: Pierścienie Mocy” stał się niezwykle popularny od czasu debiutu podczas Superpucharu w ten weekend.
W ciągu pierwszych 24 godzin zwiastun uzyskał 257 milionów wyświetleń, co według Amazona jest największą liczbą spośród wszystkich zwiastunów, które zadebiutowały podczas Superpucharu. Szef marketingu Amazon, Ukonwa Ojo, powiedział, że reakcja na Rings of Power była „ogromna”.
„Przedstawiając publiczności nadchodzący serial, naszym celem było upewnienie się, że znajdujemy się w epicentrum popkultury, pozostając wiernym uniwersum Tolkiena. Wspaniale było zobaczyć niesamowitą reakcję na każdy rytm marketingowy, który pokazaliśmy w zeszłym miesiącu”.powiedział Ojo. „Superpuchar zawsze był pomyślany jako ostateczna zemsta dla fanów; teaser tej wielkości zasłużył na prezentację na największej corocznej imprezie telewizyjnej i sportowej roku. To rekordowe osiągnięcie należy do naszych fanów i czekamy na dalsze prowadzenie ich w niesamowitej podróży, która prowadzi do jesiennego debiutu.
Dziękuję wszystkim, którzy to umożliwili. Wielki mecz był dopiero początkiem naszej podróży. #LOTR #LOTRONPrime #LOTRROP pic.twitter.com/dKMb1GR0lX
- Władca Pierścieni na Prime (@LOTRonPrime) 16 lutego 2022