Apple twierdzi, że twój następny komputer nie jest komputerem w reklamie telewizyjnej nowego iPada Air

Apple twierdzi, że twój następny komputer nie jest komputerem w reklamie telewizyjnej nowego iPada Air

Szybko: co to jest komputer? Czy tablet to komputer? A może tablet to po prostu… tablet? Oto ważne pytania, na które firma Apple odpowiada w swojej najnowszej reklamie telewizyjnej swojego najnowszego tabletu: nowego iPada Air, oficjalnie zaprezentowanego na wiosennym wydarzeniu firmy w zeszłym tygodniu.

Nawiasem mówiąc, tylko w połowie żartujemy. Reklama tak naprawdę nie odpowiada na te pytania, ale (uwaga na spoiler!) kończy się komunikatem „Twój następny komputer to nie komputer”. Ale czy tak nie jest?

W każdym razie, wygląda na to, że firma nadal trzyma się niektórych pozostałości modnego hasła „post-PC” (buzzphrase?) z dawnych czasów. A reszta reklamy wydaje się dość oczywista: w świecie, w którym nastolatki nie mają telefonów (LOL!), tablet może robić wszystko, co chcesz. A ten tablet to nowy iPad Air, dostępny już od 599 USD.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();