Instagram udostępnia tagowanie produktów wszystkim użytkownikom w USA
Od wtorku użytkownicy Instagrama z USA będą mogli oznaczać produkty marek w swoich postach. Ta funkcja była wcześniej dostępna tylko dla kont firmowych lub twórców. Funkcja będzie dostępna dla wszystkich użytkowników „w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
W ciągu ostatnich kilku lat Instagram zaczął sprzedawać produkty bezpośrednio z aplikacji. Najnowsza aktualizacja może ułatwić użytkownikom identyfikację produktów w filmach, zdjęciach i historiach. Aplikacja planuje ostatecznie dodać Kołowrotki do miksu.
Aby oznaczyć produkt, musisz najpierw oznaczyć markę produktu. Po utworzeniu posta i dokonaniu niezbędnych poprawek, otaguj markę za pomocą opcji „Oznacz osoby”. Następnie powinieneś zobaczyć „oznacz produkty”. Możesz dotknąć dowolnego produktu, który widzisz na swoim zdjęciu i wybrać produkt z katalogu tej marki. Inni użytkownicy również będą mogli dotknąć produktu, aby go kupić za pośrednictwem łącza do śledzenia lub z poziomu aplikacji. Instagram testuje program partnerski z wybranymi twórcami, aby potencjalnie zarabiać na sprzedaży, którą konwertują.
Firmy będą mogły zobaczyć, jak ich produkty są otagowane i mogą wybrać, czy te tagi pojawią się na „zakładce otagowanej”. Firmy mogą również zdecydować się na wyłączenie tagów.