Samsung Electronics rozpoczyna kampanię #YouMake, umieszczając personalizację i łączność w codziennym życiu – Samsung Newsroom Polska
#YouMake oferuje nowe sposoby pomagania użytkownikom w maksymalnym wykorzystaniu ich urządzeń, aby dopasować je do ich potrzeb i stylu życia
Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś kampanię #YouMake, globalną platformę marketingową, która pozwala konsumentom przejąć inicjatywę w dostosowywaniu urządzeń.
Jest to projekt, po raz pierwszy ogłoszony na targach CES 2022 na początku tego roku, którego ambitnym celem jest umożliwienie użytkownikom na całym świecie odzwierciedlenia ich zmieniającego się stylu życia na swoich urządzeniach. Rozszerza wizję Samsung Bespoke poza sprzęt AGD i ożywia ją w smartfonach firmy i urządzeniach z dużym ekranem. Platforma #YouMake oferuje lepszy sposób personalizacji i łączności dzięki spersonalizowanej kontroli, którą zapewnia SmartThings1 Rozwiązania IoT.
Aby rozpocząć kampanię, Samsung uruchomił Strona #YouMake na Samsung.com, wprowadzając linię produktów, które można spersonalizować, aby pasowały do stylu, przestrzeni i codziennej rutyny użytkowników. Lista odpowiednich produktów obejmuje smartfony, telewizory, lodówki, urządzenia do noszenia i nie tylko, takie jak Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition, Galaxy Watch4 Bespoke Edition, lodówki na zamówienie, The Frame, Freestyle i Samsung Smart Monitor M8. Strona oferuje również ekskluzywne kolory Samsung.com dla Smart Monitor M8 i Galaxy S22. Serwis umożliwia użytkownikom projektowanie własnych produktów oraz zapisywanie/zakupienie ich gotowych projektów.
„Dążymy do stworzenia świata, w którym technologia jest prosta i intuicyjna. Przyszłość, w której połączone doświadczenia zbliżają ludzi i odblokowują nową wartość w naszym życiu i społeczeństwie” – powiedział Jong-Hee (JH) Han, wiceprezes, dyrektor generalny i szef działu Device eXperience (DX) firmy Samsung Electronic w swoim przemówieniu na targach CES 2022. „Uważamy, że każdy powinien mieć możliwość dostosowywania swoich urządzeń, a najnowocześniejsze technologie powinny być bardziej połączone i intuicyjne”.
Kampania #YouMake rozpocznie się w ośmiu krajach2 do maja przed rozszerzeniem na inne kraje w drugiej połowie tego roku. W ramach kampanii #YouMake Samsung planuje oferować ciągłe usługi i korzyści w postaci wirtualnych doświadczeń, wydarzeń z udziałem klientów i nie tylko, wykorzystując najlepsze platformy Metaverse.
1 Chociaż dostępna technologia, funkcje i funkcje mogą się różnić w zależności od kraju, SmartThings to aplikacja typu hub umożliwiająca sterowanie szeroką gamą urządzeń Samsung, a także kompatybilnych z Samsung.
2 Kampania #YouMake rozpocznie się w następujących krajach: Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Hiszpania, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Korea Południowa.
Źródło: news.samsung.com