Battlefield 2042 z czatem głosowym w nowym patchu 4.0
Electronic Arts i DICE nadal wprowadzają duże ulepszenia w Pole bitwy 2042, który został wydany w złym stanie w drugiej połowie 2021 roku nowa aktualizacja 4.0 gry, wydawca i deweloper w końcu doda czat głosowy w grze zarówno dla drużyn, jak i drużyny, a także kilka innych funkcji.
Oto spojrzenie na główne dodatki do Pole bitwy 2042 w aktualizacji 4.0, która zostanie uruchomiona o godzinie 3 nad ranem czasu wschodniego wczesnym rankiem 19 kwietnia. Następna duża aktualizacja gry zaplanowana jest na maj, a DICE obiecuje dalszą poprawę jakości życia.
VoIP (Voice over Internet Protocol) jest zdecydowanie największym ulepszeniem w tej łatce. Nie ma jednak czatu głosowego dla całych drużyn (co jest prawdopodobnie dobrą rzeczą, biorąc pod uwagę duże rozmiary drużyn w grze), a zamiast tego ogranicza się do istniejącej wcześniej drużyny gracza lub jego drużyny w meczu. Gracze mogą wybrać, która z dwóch opcji jest domyślna VoIP w menu gry.
Drugą największą zmianą w łatce jest system mocowania broni. DICE zbalansowało różne dodatki w grze, aby pomóc je odróżnić. Przejawia się to na kilka sposobów, ale większość dodatków daje większe wzmocnienia niż wcześniej, a jednocześnie ma wady, aby umocnić lepszą tożsamość. Pełną listę zmian można zobaczyć poniżej.
Tablica wyników, dodana przez DICE w marcu, pojawi się teraz na ekranie końca rundy.
To są trzy główne zmiany, które DICE wywołał w swoim Opis zmian, ale aktualizacja zawiera długą listę innych zmian. Są poprawki błędów, ulepszenia balansu dla różnych specjalistów, zmiany w matchmakingu i nie tylko.
Ogólny
- Wprowadzono kilka ulepszeń w Kill Assist
- Asysty w zadawaniu obrażeń wyzwalają się od niższego progu obrażeń, poprawiając spójność i przejrzystość
- Granaty EMP teraz bardziej niezawodnie aktywują asysty
- Asysty można teraz aktywować, gdy członek drużyny zabije wroga, a któryś z nich został pokryty dymem, który rozmieściłeś.
- Naprawiono utrzymywanie się efektów EMP na ekranie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że założenie dodatku do broni z menu ujawniania przedmiotów w niektórych scenariuszach resetowało pełne dostosowanie tej broni do wartości domyślnych
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zapisane ustawienia gracza były czasami resetowane do wartości domyślnych po dołączeniu do serwera
- Uproszczone skróty klawiszowe do czatu i VoIP
- Zmiana broni dla Strzelca może być teraz prawidłowo powiązana z klawiszami
- Dodano ustawienia czułości samolotu i śmigłowca do menu Opcje
Swatanie i towarzyskie
- Naprawiono błąd dobierania graczy, który mógł wystąpić po opuszczeniu serwera strefy zagrożenia
- Informacje o dobieraniu graczy są teraz widoczne na ekranie karty gracza
- Naprawiono błąd, w którym użytkownik napotykał pętlę dobierania graczy i był odsyłany z powrotem do lobby.
- Rozwiązanie grupy przed dołączeniem do niej nie wyświetla już błędnie komunikatu „Usuń znajomego EA”
Postęp i odblokowania
- Dostosowano baretki, aby łatwiej je odblokować we wszystkich trybach, zwłaszcza w Szturmie
- Dalsze zmiany w określonych wstążkach:
- Logistyka – Postęp uzyskiwany z naprawy sojuszniczych pojazdów został zwiększony, a postęp uzyskany z leczenia i uzupełniania zapasów został zmniejszony
- Cel – zabójstwa lub asysty podczas walki o cele w trybie Przełamania dają teraz również postęp
- Wywiad – Postęp w uderzaniu pojazdów wroga impulsami elektromagnetycznymi został podwojony
- Walka – Zniszczenie wrogiego Łowcy teraz nagradza postęp wstążki
- Combat & Wingman – Zabójstwa i asysty wrogich graczy w Strefie Zagrożenia zwiększają teraz postępy
- Mistrzostwo dla Mi-240 Super Hind, MV-38 Condor i MAV teraz osiąga postęp zgodnie z zamierzeniami, gdy członkowie drużyny odradzają się w twoim pojeździe
- Przedmioty kosmetyczne i dodatki do broni są teraz poprawnie oznaczane jako nowe po odblokowaniu
- Zwiększono PD za działania wspierające, a zmniejszono PD za działania obiektywne, aby zrekompensować:
- Zniszczony pocisk za pomocą irlandzkiego APS-36 Shootdown Sentinel, od 5 do 10 PD
- Wróg zakłócony impulsem elektromagnetycznym, z 10 -> 20 PD
- Zniszczone wyposażenie, od 5 do 10 PD
- Leczenie, z 5 -> 20 PD
- Uzupełnienie, z 5 -> 20 PD
- Naprawa, od 5 -> 20 XP
- Zniszczony Łowca, z 25 -> 75 PD
- Zneutralizowany cel, z 250 -> 200 PD
- Przejęcie celu, z 375 -> 200 PD
- Obrona sektora/celu, od 15 do 10 PD.
- Dodano wydarzenie PD za zabicie powalonego wroga w strefie zagrożenia
- Naprawa Łowcy teraz poprawnie uruchamia zdarzenie naprawy PD
Mapy
- Ucieczka
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze lub żołnierze SI czasami nie pojawiali się w odpowiednim obszarze kwatery głównej
- Klepsydra
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze wciąż otrzymywali obrażenia od tornada podczas przebywania na stadionie
- Kalejdoskop
- Zraszacze są teraz aktywne przez 9 zamiast 20 sekund
- Zraszacze nie zadają już obrażeń
- Zraszacze nie powinny już oddziaływać na graczy znajdujących się poza budynkiem
- Efekt zamrożenia w HUD jest mniej intensywny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli strzelać przez opony niektórych ciężarówek na Kalejdoskopie
- Orbitalny
- Ogień z wydarzenia wybuchu rakiety nie jest już niewidoczny i powoli się rozprasza
- Odnowienie
- Naprawiono błąd, który powodował, że burza wpływała na żołnierzy i pojazdy podczas przebywania w budynkach
- Zmniejszono opaski gumowe, gdy zostaną wywołane kluczowe wydarzenia, takie jak start rakiety
- Pachołki i rampy nie powinny już być uruchamiane przez rozmieszczone gadżety
- Toksyczne beczki będą teraz nadal zadawać obrażenia obszarowe, jeśli inna pobliska beczka zostanie zniszczona wkrótce po tym
- Naprawiono błąd/exploit, w którym gracze byli w stanie rozmieścić gadżety lub tarcze, które przecinały się z MCOM, uniemożliwiając ich rozbrojenie
- Naprawiono błąd, w którym drzwi kontenera nadal wyświetlały monit o interakcję po zniszczeniu
- Zaktualizowano sposób niszczenia ogrodzeń
- Pomniejsze obiekty rekwizytów na odległość teraz wyskakują wolniej
- Dodano obsługę przechodzenia przez obiekty połączone z ruchomymi platformami
- Włączono okluzję osłony dla obrażeń gracza od eksplozji
- Naprawiono błąd, który powodował, że drzwi windy nie były synchronizowane dla graczy dołączających później podczas meczu
- Gracze mogą teraz skradać się i otwierać drzwi blisko nich, podczas gdy ADS
- Rozwiązaliśmy wiele mniejszych problemów na wszystkich mapach, które mogły negatywnie wpłynąć na rozgrywkę: Naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli utknąć
- Naprawiono unoszenie się przedmiotów
- Naprawiono niektóre obszary kolizji, które powodowały wpadanie graczy przez przedmioty/mapę
- Naprawiono obszary, w których samoloty mogły przelatywać przez teren poza granicami
- Naprawiono niemożność interakcji z niektórymi obiektami
- Naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli widzieć przez mapę
- Naprawiono zachowanie niektórych interaktywnych obiektów, takich jak drzwi
- Naprawiono obcinanie obiektów, takich jak roślinność
Pole bitwy Portal
- Wprowadzono kilka ulepszeń w przeglądarce portali
- Nazwa/opis jest teraz wypełniana automatycznie podczas tworzenia doświadczenia
- Pola nazwy/opisu wstępnie ustawionych doświadczeń są teraz domyślnie puste
- Przeglądanie zapamiętuje Twoje poprzednie zapytanie
- Rozwiązane przypadki, w których karty Przeglądaj nie działały poprawnie podczas stosowania filtrów niestandardowych
- Wprowadzono poprawki w kamerze pościgu w wielu pojazdach w portalu Battlefield
- Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię gry, gdy gracze znajdowali się w pobliżu Kübelwagen
- Gracze nie pozostają już w animacji zablokowanego wyzwalacza po rozłożeniu C4 i natychmiastowym wskoczeniu do pojazdu
- Nie można już zakładać defibrylatora podczas pływania
- Stacjonarne karabiny maszynowe będą teraz niszczone wraz z towarzyszącymi im wieżami
- Dodano nowe linie głosowe dotyczące niszczenia lub przejmowania celów
- Dodano nową linię głosową dla wydarzenia zawalenia się wieży na granicy kaspijskiej
- Wieża na granicy kaspijskiej będzie teraz miała ulepszone efekty wizualne zapory i pocisków przed jej zawaleniem
- Gracze mogą teraz przełączyć się z powrotem na swoją broń dodatkową w doświadczeniu z wyłączonymi wszystkimi broniami podstawowymi
- Powiązanie klawisza Przełącz broń główną teraz poprawnie przełącza się na broń dodatkową, jeśli gracz nie ma broni podstawowej
- Powinieneś teraz zawsze automatycznie mieć ostatni zagrany ekwipunek w następnej rundzie
- Punkty odrodzenia na El-Alamein zostały przeniesione, aby zapobiec utknięciu po rozmieszczeniu w trybie FFA
- Bitwa o Ardeny – ekran zmienia się teraz w sepię, gdy wychodzisz poza granice w pobliżu obszaru panoramy bitwy czołgów
- Liczne poprawki dla pływających skał i klifów w Valparaiso, porcie Arica, El-Alamein i na granicy kaspijskiej
Zła firma 2
- Możesz teraz przełączyć się z powrotem na gadżet Mortar Strike podczas ładowania
- Możesz teraz przełączyć się z gadżetu Mortar Strike, korzystając z powiązań ekwipunku poprzedni/następny (domyślne kółko myszy) podczas ładowania
- Naprawiono błąd, który powodował, że broń pod lufą uruchamiała się po naciśnięciu przycisku, nawet jeśli broń nie była w tym momencie wybrana
- Rush – zaktualizowane ekrany M-Com z paskami postępu uzbrajania/rozbrajania i licznikiem czasu
Audio
- Naprawiono błędne odtwarzanie głosu podczas wydawania rozkazów ataku jako Dozer
- Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk gadżetu Falcka uruchamiał się po trafieniu wrogów
- Dźwięk leczenia będzie teraz odtwarzany zawsze, gdy Falck leczy się pistoletem Syrette S21
- Dostosowano odgłosy wingsuit dla Sundance, aby były łatwiejsze do usłyszenia dla wrogów
- Dodano odgłosy zarysowania powierzchni pojazdu z gąsienicami podczas obracania się nieruchomo
- Ulepszony dźwięk w pojazdach amfibii
- MD540 Nightbird i AH-64GX Wódz wojenny Apache mają teraz prawidłowe sygnały dźwiękowe, gdy pociski powietrze-ziemia są gotowe do użycia
- Zniszczenie gadżetu nie powinno już aktywować głosu zniszczonego pojazdu
- Poprawiono dźwięk na odległość dla drona zwiadowczego
- Dźwięk niskiego poziomu zdrowia nie powinien już zacinać się podczas wsiadania do pojazdu
- Dodano efekty dźwiękowe do włączania/wyłączania dodatku latarki
- Czujnik zbliżeniowy nie powinien już emitować dźwięków ostrzegawczych, jeśli w zasięgu nie ma wrogów
- Żołnierze nie powinni już słyszeć przeciwnego sygnału dźwiękowego aktywowanego w widoku 3P
- Poprawiona spójność dźwięku przy wezwaniach pojazdów
- Poprawa wrażeń dźwiękowych w kokpicie podczas prowadzenia zamkniętych pojazdów lądowych w pierwszej osobie
- Poprawiono dźwięk przeskakiwania podczas wspinania się po drabinie
- Dodano dźwięk dla ptaków podczas odnowienia
- Dodano odgłos niszczenia ekranów w lobby laboratorium Synseco w odnowieniu
- Poprawiono dźwięk uszkodzeń spowodowanych przez burze
- Ulepszony dźwięk zmiany biegów pojazdu
- Naprawiono błąd, który powodował, że szybkie naciśnięcie strzału z karabinu snajperskiego odtwarzało dźwięk, jakby oddano dwa strzały
- Ulepszony dźwięk dla M5C Bolte, EBAA Wildcat i MD540 Nightbird, gdy mijają graczy
Tryby
Przełom
- Naprawiono możliwość odradzania się pojazdów powietrznych w kwaterze głównej przeciwnika na początku rundy
Strefa zagrożenia
- Udane misje nie powinny być już pokazywane jako nieudane
- Nie można już użyć wezwania do ponownego rozmieszczenia, gdy wszyscy gracze w drużynie żyją
- Usunięto statystyki rankingu pozycji z ekranu końca rundy w strefie zagrożenia
- Zmieniono koszty kilku broni i gadżetów Strefy Zagrożenia
- Wędrujące AI LATV nie powinny już odradzać się lub pojawiać się w niewłaściwym czasie
- Żołnierze nie powinni już dłużej tkwić w stanie bezsilności
- Na końcu rundy strefa zagrożenia pokazuje teraz wszystkie zabójstwa, a nie tylko zabitych ludzi
- Koniec rundy w strefie zagrożenia wyświetla się teraz poprawnie w rundzie zamiast odrodzenia życia
- Zebrany dysk danych nie będzie już trwale zaznaczany na minimapie
- Gracze nie mogą już poruszać się swoją postacią w strefie zagrożenia po śmierci lub wykrwawieniu się
Wysypka
- Naprawiono problemy z przedwczesnym i/lub nieprawidłowym ogłaszaniem przez Rush zwycięskiej drużyny
- Rozmieszczanie gadżetów nad Rush M-COMS nie powinno już uniemożliwiać jego uzbrojenia
Podbój
- Zmieniono miejsca odradzania się, aby zapobiec pojawianiu się poza granicami
Żołnierze AI
- Żołnierze SI nie będą już pojawiać się w tyle podczas wsiadania do pojazdu
- Żołnierze SI mogą teraz naprawiać pojazdy bojowe w trybie wojny totalnej
- Ulepszenia Żołnierzy AI obsługujących śmigłowce
- Ulepszenia AI Żołnierzy wskrzeszających ludzkich graczy
Żołnierz
- Naprawiono pewne błędy, w wyniku których gracz nie mógł trafić po wejściu na odsłonięte siedzenie pojazdu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego martwi żołnierze lub sojusznicy blokowali pociski
- Naprawiono kolejne przypadki, w których nie można było ożywić graczy, gdy niektóre części ich ciała przenikały przez zasoby/geometrię
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom umieszczanie obiektów do rozstawienia w niektórych obszarach
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie mógł skoczyć ani przeskoczyć po ożywieniu kogoś
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mieli 2 ręce na karabinie podczas sprintu po stromym zboczu
- Naprawiono utratę danych wejściowych podczas wskakiwania/zeskakiwania z drabiny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze wyglądali na latanie po atakującej w zwarciu wodzie
- Naprawiono błąd powodujący, że żołnierze czasami stawali się niewidzialni po powaleniu
- Naprawiono błąd powodujący, że gracze czasami przechodzili w stan powalenia, zamiast umierać, jeśli zostali zabici w obszarze poza granicami gry
- Naprawiono błąd powodujący, że gracze wpadali w stan powalenia po zderzeniu z pojazdem powietrznym
- Naprawiono błąd, w którym gracze czasami przechodzili w stan powalenia pod wodą
- Naprawiono błąd polegający na tym, że gracze czasami byli wyrzucani w powietrze po ożywieniu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ponowne rozmieszczenie żołnierza mogło powodować unoszenie się upuszczonej broni
- Naprawiono błąd uniemożliwiający czołganie się pod niektórymi przeszkodami w pozycji leżącej
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera gracza mogła czasami przenikać przez ziemię lub przedmioty, gdy leżała na ziemi
- Naprawiono błąd, który powodował, że żołnierze mogli latać, spadając ze stromych obszarów
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre przejścia kamery wymuszały zresetowanie pola widzenia gracza do domyślnego pola widzenia (55°)
- Naprawiono błąd, w którym można zginąć po wejściu do pojazdu zaraz po wykonaniu ataku wręcz w powietrzu;
- Pole widzenia nie powinno już pękać po zmianie broni na drabinach
- Ulepszone przechodzenie przez poruszające się obiekty
- Zaktualizowano animacje skarbców kierunkowych
- Żołnierze nie będą już umierać podczas pływania w pobliżu lub pod pojazdem wodnym
Animacje
- Naprawiono błąd, który powodował animacje uszkodzonej broni podczas sprintu do obiektów świata, takich jak ściana
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe odtwarzanie animacji przeładowania
- Naprawiono błąd, który powodował, że przerwanie wskrzeszenia powodowało przerwanie animacji pierwszoosobowych
- Naprawiono kilka uszkodzonych animacji oka
- Ulepszono animacje podglądu obiektów do rozmieszczania
- Ulepszone animacje lewego ramienia podczas czołgania się z MCS-880
- Poprawiono animacje lewej ręki podczas korzystania z podlufy podczas sprintu
- Wybieganie z wody podczas pływania nie powoduje już zacięcia animacji ślizgania się
- Animacje lewej ręki nie powinny się już przerywać podczas wchodzenia i wychodzenia z pojazdu
- Gracze nie powinni już doświadczać zapętlonych animacji wskrzeszania po powaleniu
- Strzelcy nie powinni już czasami przenikać za pojazdami podczas jazdy
- Ulepszono animacje ożywiania
- Zmiana broni w otwartym siedzeniu pojazdu nie będzie już skutkowała zepsutą animacją
- Stonowany ruch broni podczas początkowego celowania po rozmieszczeniu
- Wygładzono animacje przejścia dla ruchu kamery i broni podczas przełączania między trybami stania/kucania
- Wskoczenie do wody podczas przeładowania nie powoduje już zepsutej animacji przeładowania
- Nie możesz już patrzeć przez ręce podczas używania SWS-10 lub DXR-1 w pozycji leżącej podczas przeładowania
- Dopracowane animacje bezczynności dla karabinów
Specjaliści
Anioł
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że torba z zaopatrzeniem Anioła nie wylądowała podczas podskakiwania blisko pojazdu
- Naprawiono przypadki, w których Torba z Zaopatrzeniem Anioła nie aktywowała się poprawnie
- Naprawiono niektóre zdarzenia, które mogły powodować, że siatka z torby z zaopatrzeniem Anioła kopiowała się na inne rzucane pociski
irlandzki
- Sprawiono, że wszystkie typy pojazdów są w stanie przebić się przez rozkładaną osłonę Irisha
- Rozwiązano przypadki, w których irlandzkiego systemu fortyfikacji nie można było umieścić na pochyłym terenie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że APS-36 Shootdown Sentinel nie zawsze zatrzymywał cele, jeśli został zablokowany przez stojącego na nim żołnierza
- Naprawiono błąd, przez który gracze mogli zobaczyć APS-36 Shootdown Sentinel w nieskończonej pętli strzelania do niezidentyfikowanego celu
Spycharka
- Tarcza balistyczna SOB-8 i broń główna nie mogą być już wyposażone w tym samym czasie podczas uderzenia lub wchodzenia do pojazdu
- Dozer staje się teraz wrażliwy na krótki czas, gdy tarcza balistyczna SOB-8 zostanie trafiona ciężkim ogniem, na przykład z czołgów
- Śmierć jako Spychacz podczas trzymania tarczy balistycznej SOB-8 nie spowoduje już wskrzeszenia z aktywną tarczą
- Wskrzeszenie spycharki z aktywną tarczą balistyczną SOB-8 nie sprawia już, że unosisz się w górę
- Wielokrotne naciskanie przycisków leżenia i tarczy balistycznej SOB-8 podczas spycharki nie będzie już powodować unoszenia tarczy w pozycji leżącej
- Wykonanie zabójstwa spycharki z aktywną tarczą balistyczną SOB-8 będzie teraz odtwarzać prawidłową animację
- Naprawiono błąd, w którym narzędzia naprawcze powodowały, że tarcza balistyczna SOB-8 odbijała pociski
- Naprawiono błąd, przez który tarcza balistyczna SOB-8 mogła przebijać się przez cienkie ściany
Rao
- Pakiet Cyber Warfare firmy Rao powinien być teraz bardziej responsywny
- Naprawiono błędy związane z używaniem umiejętności Cyber Warfare Suite bez aktywnego celu
- Gdy umiejętność Cyber Warfare Suite skończy się, twój cel zostanie zresetowany
- Zastąpiono sieć trojańską cechą percepcji wątków:
- Kiedy Rao odniesie obrażenia od ognia wroga, automatycznie sam dostrzeże wroga
Paik
- Zastąpiono postrzeganie zagrożeń cechą Sokoli:
- Gracze zranieni przez Paika są teraz wykrywani dla wszystkich
- Zaktualizowano kryteria mistrzostwa Paik, aby były zgodne z jej nową cechą
Kacper
- Dron zwiadowczy OV-P może teraz schodzić za pomocą przycisków kucania
- Wirniki drona zwiadowczego OV-P są teraz prawidłowo umieszczone
- Dźwięk wykrywania jest teraz odtwarzany poprawnie podczas korzystania z drona zwiadowczego OV-P
- Dron zwiadowczy OV-P zapamiętuje teraz swój kierunek po ponownym wejściu
- Naprawiono błędny tekst wyświetlany podczas drona zwiadowczego OV-P
- Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał podniesienie drona zwiadowczego OV-P, jeśli wszedłeś do niego kucając
Borys
- Działko strażnicze SG-36 nie powinno już przenikać na zewnątrz wind
- Czołg przejeżdżający nad Działkiem Strażniczym SG-36 teraz go zniszczy
Sundance
- Naprawiono granaty przeciwpancerne, które namierzały cele, które były zbyt daleko
- Granaty przeciwpancerne filtrują teraz według kąta i odległości w dokładniejszy sposób i mają ten sam priorytet dla pojazdów powietrznych/naziemnych
- Granaty przeciwpancerne nie zamieniają już celów, gdy już śledzą cel i mają zmniejszony maksymalny zasięg po rozłożeniu i locie
- Granaty przeciwpancerne mają teraz inny promień śledzenia dla pojazdów naziemnych i powietrznych
- Granaty przeciwpancerne nie obierają już rozmieszczanej osłony Irisha ani działka strzeleckiego APS-36
- Granaty przeciwpancerne śledzą prawidłowo, jeśli zostaną teraz uśpione na ziemi, zamiast po prostu eksplodować
- Poprawiono prędkość podczas przełączania przez pas granatów Sundance
- Dostosowano momenty detonacji granatów rozpraszających, aby umożliwić im szybsze eksplodowanie
- Lądowanie na nierównym terenie nie powoduje już podskakiwania Sundance w powietrzu
- Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego ciało Sundance mogło odłączyć się od pojazdu po wejściu do pojazdu podczas lądowania w kombinezonie, przez co Sundance stał się niewidzialny
Falck
- Pistolet Falck S21 Syrette można teraz zakładać podczas pływania
- Naprawiono błąd w prologu, który powodował, że strzykawka Falcksa nie powodowała odrodzenia podbieraka na ziemi
- Zmniejszono odległość, z której widoczna jest strzałka pistoletu Syrette S21
Mackay
- Ułatwiono Mackayowi chwytanie się poruszających się pojazdów
- Gracze nie mogą już otrzymywać obrażeń od haka po powaleniu
- Poprawiono animację chodzenia Mackay'a podczas celowania w dół, celownik nie powinien już być źle dopasowany do miejsca oddawania strzałów
- Rozwiązano problemy, w których dym uniemożliwiał działanie kotwiczki;
- Celownik z kotwiczką powinien teraz prawidłowo podnosić obiekty, gdy znajduje się w zasięgu
- Patrzenie jak najdalej w lewo/prawo podczas graplowania i wciskania A/D nie pozwala już na spowolnienie ani przyspieszenie
- Naprawiono rzadki przypadek, w którym wejście do pojazdu po użyciu haka mogło spowodować, że Mackay stał się niewidzialny
HUD / interfejs użytkownika
- HUD – wskazówki dotyczące przeładowania, niskiego poziomu amunicji i braku amunicji będą teraz migać przez kilka sekund, a następnie znikną. Zmiana broni w tych stanach spowoduje ponowne uruchomienie animacji
- HUD – dodano kolor krytyczny (czerwony) i poza granicami (szary) do widżetów HUD WorldInfo, SoldierInfo i SoldierCompass
- HUD – wyśrodkowany odczyt kierunku kompasu żołnierza i dodany kształt strzałki pozycjonującej
- HUD – dodano opcje skalowania minimapy/drużyny, dziennika osobistego, dziennika świata, informacji o graczu/pojeździe, czatu i listy pasażerów pojazdu
- HUD – dodano stan krytyczny dla pojazdów
- Dodano nowe opcje, które pozwalają graczom skalować przezroczystość wielu różnych ikon w interfejsie (ikony znajomych, ikony członków drużyny, ikony wrogów, ikony wskrzeszenia, ikony celów i ikony znaczników ping). Każdy typ ikony może mieć inną przezroczystość, gdy jest powiększony lub nie. Tę opcję można znaleźć w menu WYŚWIETLACZ > IKONY HUD.
- Dodano opcję Widoczności dziennika czatu, aby umożliwić graczom ustawienie domyślnego trybu widoczności dziennika czatu (co pozwala na wyłączenie go na konsoli, gdzie nie ma powiązań klawiszy, aby zmienić widoczność w grze)
- Dostosowano skalowanie ikon celów wraz z odległością, teraz zaczynają się skalować na 50 m (zamiast 100 m) i przestają skalować na 500 m (zamiast 1000 m)
- Rozwiązano problem polegający na zbyt dużym powiększeniu przyjaznych ikon
- Ikona „Potrzeba leczenia” nie jest już widoczna nad sojusznikami podczas gry jako Anioł bez skrzynki medycznej
- Wskaźnik granatu nie pozostaje już po wybuchu granatu
- Karta zabójstw powinna teraz zawsze aktualizować się po zabiciu przez Żołnierzy SI wkrótce po samoleczeniu
- Działko strażnicze SG-36 i dron zwiadowczy OV-P są teraz pokazywane/ukrywane w zależności od dostępności gadżetów
- Naprawiono błąd, przez który minimapa nie aktualizowała się po wejściu do pojazdu latającego z ziemi
- Naprawiono problem, który powodował, że podpowiedzi znikały przy pierwszym rozmieszczeniu w pojazdach;
- Wykonano płynniejsze animacje dla Menu Plus
- Dodano 24 nowe opcje sterowania przezroczystością i rozmiarem ikon HUD
- Dodano brakującą opcję Always Traversal Sprint w zakładce KONTROLER
Gadżety
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał założenie płyty pancerza IBA, jeśli byłeś leczony w tym samym czasie
- Użycie płyty pancerza IBA nie powoduje już migotania i ponownego pojawiania się płyty na ekranie po użyciu
- Naprawiono błąd, w którym gracze mogli rozstawiać przedmioty, aby przycinać drabiny i liny, które mogły blokować przejście
- Poprawiono pozycjonowanie podglądu rozstawionych obiektów (takich jak wieżyczka Borisa), aby lepiej odzwierciedlać powierzchnię, na której gracz próbuje ją umieścić, zamiast unosić się w powietrzu.
- Gadżety nie powinny już być niszczone, jeśli w ich pobliżu otworzą się lub zamkną drzwi
- Naprawiono błąd, który powodował, że gadżety uzupełniane za pośrednictwem Skrzynki z wyposażeniem powodowały, że gracz nie mógł ponownie rozmieścić wybranego gadżetu w późniejszym okresie życia
- Efekt EMP granatów nie wykracza już poza ich wizualny promień wybuchu
- Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom upuszczanie skrzynek z amunicją i lekami przez cienkie ściany
- CG Recoilless M5 / RPG / SMAW będzie teraz jednym strzałem dla Rangera, jeśli jest to bezpośrednie trafienie
- Bezodrzutowy M5 CG nie będzie już automatycznie przeładowywał się, gdy zostaniesz powalony, jeśli zginiesz po jego wystrzeleniu
- Naprawiono błąd powodujący przerwanie pustego przeładowania Bezodrzutowego M5 podczas przeskakiwania
- Naprawiono problem polegający na tym, że użytkownicy mogli zdetonować materiał wybuchowy C5 podczas hakowania
- Naprawiono błąd, który powodował, że zarówno mina przeciwpancerna żołnierza, jak i mina przeciwpancerna Bolte'a znikały po krótkiej chwili, jeśli gracz zginął
- Narzędzie naprawcze wyłącza się teraz po śmierci gracza
- Ułatwiono umieszczanie sygnalizatora wstawiania
- Odradzasz się teraz w tym samym kierunku, w którym skierowane są sygnalizatory wstawiania podczas odradzania się
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom strzelać pociskami przeciwlotniczymi FXM-33, gdy ich cel był w dymie
- Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk przeciwlotniczy FXM-33 nie włączał się ponownie, dopóki użytkownik nie przełączył się na inną broń i z powrotem po trafieniu impulsem elektromagnetycznym
- Naprawiono błąd, przez który granaty dymne nie wybuchały podczas poruszania się dźwigów
Dodatki do broni
Zmieniono zachowanie wielu dodatków do broni, aby ich wpływ podczas dostosowywania broni był wyjątkowy i zauważalny. Wcześniej niektóre dodatki miały efekty, które były zbyt podobne do innych i nie było jasne, jaki będzie wpływ na twoją broń podczas przełączania się między nimi. Oto przykład zaktualizowanego zachowania podczas dostosowywania AC-42:
- A – Kompensator Warhawk
- Aktualizacja 3.3: ulepszona kontrola odrzutu w poziomie, zmniejszona kontrola odrzutu w pionie<./li>
- Aktualizacja 4.0: ulepszona kontrola odrzutu, zmniejszona celność broni<./li>
- B – Lekki uchwyt grzechotnika
- Aktualizacja 3.3: poprawiona celność podczas ruchu, zmniejszona celność podczas statyki
- Aktualizacja 4.0: :zwiększona celność strzelania z biodra, zmniejszona celność podczas ADS
- C – Maul hybrydowy 1,5X-3X
- Prędkość ADS spadła o 4,0
- Poziomy powiększenia i opcje przełączania optyki utrzymują się
- D – Rundy poddźwiękowe
- Odrzut bazowy zmniejszony o 4,0
- Zmniejszona widoczność Błysku wylotowego
- Zmniejszona prędkość pocisku
Dalsze zmiany w dodatkach do broni:
- Opisy fabryczne i rozszerzone lufy wyświetlają teraz prawidłowe zmiany szybkostrzelności
- Modyfikatory broni są teraz prawidłowo stosowane podczas wymiany dodatków, gdy dwójnóg jest wyposażony
- Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek do granatnika 40 mm trafiał w niewidzialną ścianę po wystrzeleniu w pomieszczeniu
- Naprawiono błąd, który zapewniał nieograniczoną ilość amunicji, jeśli dodatki do magazynków były przełączane między wystrzeliwaniem dodatku pod lufę
- Naprawiono niektóre bronie wyświetlające nieprawidłową liczbę amunicji dla określonych magazynków
- Dodawanie i usuwanie załączników w menu Plus będzie teraz zawsze poprawnie stosować ich zmiany statystyk
- Aktywacje pod lufą, takie jak latarki i celowniki laserowe, nie będą już resetowane po ożywieniu
- Dodatki do dwójnogów nie będą się już włączać i wyłączać podczas przeładowywania
- Czas ADS w BKS 8X jest teraz taki sam jak w przypadku innych oscyloskopów
- Dostosowano rozmiar lunety DD Holo, aby dopasować ją do innych lunet
- Zmniejszono rozmycie na lunecie Ghost Hybrid
- Niektóre dodatki pod lufą nie powinny już mieć wspólnej puli amunicji
- Hybryda Maula i Hybryda Ducha teraz poprawnie wyświetlają oba poziomy powiększenia lunety na ekranie kolekcji
- Dodatek Fusion Holo nie przenika już przez siatki następujących broni: AK-24, LCMG, PP-29 i SFAR-M GL
- Naprawiono problemy z przenikaniem przez kamerę, gdy optyka Fusion Holo jest wyposażona podczas ADS
Bronie
- Magazynek o dużej mocy do AK24 pokazuje teraz prawidłową ilość pocisków
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli od razu strzelać po przeładowaniu dodatku do granatnika na M5A3
- Zaktualizowano opisy tekstowe dla NTW-50 i DM7
- Naprawiono błąd, który powodował, że powiększony magazynek PBX-45 miał niewielkie opóźnienie przed wystrzeleniem po przeładowaniu
- Umieszczono brakujące „R” w opisie PKP-BP
- Zwiększony odrzut podstawy PKP-BP
- Naprawiono błąd, który powodował opóźnienia broni w lunetach dla M44
- Odnaleziono brakujący pocisk w M44
- M44 wyświetla teraz prawidłową animację przeładowania w pozycji leżącej
- Naprawiono problem z M44, który powodował, że luneta poruszała się znacznie bardziej niż zamierzano podczas celowania
- Taktyczny hamulec wylotowy Arcom nie unosi się już po założeniu na MP9
- Zwiększono obrażenia dalekiego zasięgu lekkiej amunicji SWS-10 z 35-40 na 75 metrów
- Żelazny celownik nie będzie już widoczny, gdy na PP-29 . zostanie wyposażony fuzyjny holo
- Naprawiono problem z nieprawidłowymi pulami amunicji ustawionymi na PP-29, które pokazywały nieprawidłowe ilości amunicji
- Naprawiono amunicję średnią i poddźwiękową PP-29 z odwróconymi pulami amunicji
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że podbeczułki w SFAR-M GL nieoczekiwanie kończyły się amunicją
- Wycentrowano celownik w DXR-1
- Zwiększony spadek obrażeń od kul AC42
- Skuteczny zasięg AC42 został obniżony
- Zmniejszono drgania lunety podczas strzelania z DM7 i VCAR
- Naprawiono błąd powodujący niespójne rozproszenie lub odrzut broni
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom zadawanie prawidłowej ilości obrażeń
- Karabiny snajperskie Bolt Action teraz poprawnie odtwarzają swoją animację po otwarciu menu Plus i wystrzeleniu
- Komunikat o przeładowaniu nie przestanie migać, gdy w magazynku pozostanie tylko kilka pocisków
- Ponowne ładowanie, gdy ADS nie będzie już resetować powiększenia aparatu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego broń mogła stać się niewidzialna podczas wspinania się po drabinie
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli strzelać ani celować po wyjściu z pojazdu;
- Przełącz zakres jest teraz zależny od schematów kontrolera żołnierza
- Bronie na ekranie zbierania nie będą już porównywać się z bronią wybraną na ekranie rozmieszczania, co spowodowało nieprawidłowe porównania
- Poprawiono jakość wizualną celowników i czerwonych kropek w lunetach o dużej mocy na niskich/średnich ustawieniach graficznych
- Usunięto podwójne odstępy w opisach tekstowych wielu broni
- Zmniejszono drgania lunety podczas strzelania z DM7 i VCAR
- Naprawianie złamanego ramienia podczas wykonywania pompki podczas czołgania się z MCS-880
- Ulepszona animacja broni podczas rozmieszczania z pojazdu
- Dodano podpowiedź do gry dla stabilnego zasięgu
- Broń nie powinna już ślizgać się po podłodze po upuszczeniu
- Poprawiono pozycję i czas upuszczania upuszczonej broni
- Celownik strzelby podlufowej nie znika po zbliżeniu
Bijatyka
- Poprawki animacji związane z eliminacjami w walce wręcz
- Naprawiono problem polegający na tym, że kamera była niewłaściwie umieszczona podczas eliminacji
- Naprawiono błąd związany z odlatującymi celami podczas obalania na ruchomej platformie
- Naprawiono błąd, w którym trafienia w walce wręcz nie były konsekwentnie rejestrowane na ruchomych celach
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł jednocześnie rzucać granatem i rzucać w zwarciu
- Naprawiono błąd, w którym gracz mógł utknąć w animacji walki wręcz
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wykonanie ataku wręcz w pozycji leżącej mogło spowodować zablokowanie noża do momentu zainicjowania kolejnego ataku wręcz
- Naprawiono błąd, który powodował, że broń zamiast tego odtwarzała animację noża
Pojazdy
- Jak opisano w naszym ostatnim Podstawowe informacje zwrotne, dostosowujemy liczbę aktywnych pojazdów na mapach i trybach, a pierwszą iterację tej zmiany zauważycie w tej aktualizacji. Jako przykład tego, jak to rozegra się w Breakthrough 64 dla Kaleidoscope, oto jak dostosowaliśmy całkowitą liczbę dostępnych pojazdów w meczu, według sektora:
- Sektor 1 – 17 -> 13
- Sektor 2 – 18 -> 17
- Sektor 3 – 19 -> 17
- Zdrowie żołnierza i pojazdu pokazuje teraz prawidłowe wartości dla wszystkich siedzeń w pojeździe
- Radar wyświetla się teraz poprawnie podczas ponownego rozmieszczania na sojuszniku w Mi-240 Super Hind lub MV-38 Condor
- Zabicie kogoś Tuk-Tukiem czasami powodowało wyświetlenie niewłaściwej ikony pojazdu na karcie zabójstwa
- Zniszczenie Tuk-Tuka lub Polaris Sportsman w tunelu nie spowoduje już pojawienia się unoszących się szczątków
- Gracze mogą teraz pingować podczas prowadzenia pojazdów w widoku z trzeciej osoby
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że cofanie w czołgu było problematyczne;
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom pominąć licznik czasu odnowienia wyposażenia w helikopterze
- Gracze nie będą już unosić się w powietrzu podczas wychodzenia z myśliwca do góry nogami
- Naprawiono błąd, który powodował, że pojazdy nie były wystawiane po wezwaniu, ale nadal pokazywane były jako „w grze”
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom strzelać pociskami przeciwpancernymi, gdy ich cel był w dymie
- Zmieniono tekst w opcjach powiększenia pojazdu, aby było bardziej jasne, co ta opcja robi
- Tornada nie powinny już rzucać helikopterem pod świat, w wyniku czego pasażerowie lądują pod wodą
- Naprawiono błąd, który czasami wpływał na widoczność flar
- Wyjście i ponowne wejście do czołgu nie będzie już skutkowało nieprawidłowym ustawieniem kamery
- Naprawiono błąd, w wyniku którego helikoptery mogły latać pod światem gry w trybie Klepsydra
- Naprawiono błąd, który powodował, że wystrzelenie pocisku przeciwlotniczego pomijało żółtą fazę namierzania i przeskakiwało prosto do czerwonego
- Naprawiono błąd, który czasami mógł powodować pojawianie się helikopterów na ziemi
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że gracze wpadali w świat podczas rozmieszczania się w czołgu
- Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom ręczne przeładowanie broni w niektórych pojazdach
- Radar powietrzny powinien teraz poprawnie wyświetlać wrogów
- Naprawa systemu czasami przywracała tylko kilka punktów zdrowia, zostało to poprawione
- Gracze mogli zranić się wybuchową bronią pojazdu podczas animacji wjazdu pojazdu, zostało to wyłączone
- Nie można już zastrzelić się przez krótki czas podczas wsiadania do pojazdu
- Wskazówki dotyczące pojazdów będą się teraz pojawiać przy pierwszym wdrożeniu
- Ustawienia „odwróconego wyglądu” pojazdu nie są już połączone ze sterowaniem lotem
- Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom natychmiastowe namierzenie pojazdu po użyciu flar
- Światła na pojazdach latających są teraz włączone, gdy gracz znajduje się w kokpicie.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że rakiety AH-64GX Apache Wararchief lub KA-520 Super Hokum Smart ignorują swój cel.
- Specyficzny blok betonowy powodował zablokowanie T28. T28 przezwyciężył swój strach i może teraz przelecieć nad nim
- Odwrócony pionowy wygląd działa teraz zgodnie z oczekiwaniami w pojazdach transportowych
- Kamera z perspektywy trzeciej osoby pojazdu nie przenika już przez otoczenie.
- Opcja „Wskazówki dotyczące sterowania” wyświetla się teraz dla wszystkich zamierzonych pojazdów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że most przenikał w widoku z trzeciej osoby w T28 na klepsydrze
- Nie widać już plecaków wystających z boku bombowca B17.
- Zabranie tuk-tuka do windy będzie teraz wyświetlać prawidłowe zdrowie
- Wprowadzono poprawki do różnych efektów wizualnych podczas lotu helikopterem i odpalając środki zaradcze w celu zmniejszenia ryzyka nadwrażliwości na światło
- Pojazdy pojawiające się na ekranie rozmieszczania będą teraz ostatecznie porzucane, jeśli zostaną pozostawione
- Naprawiono błąd, który powodował problemy z animacją podczas przechodzenia z pojazdu do stanu powalonego;
- Światła helikoptera nie są już przesunięte względem ich początkowej pozycji na ekranie odliczania dobierania graczy
- Animacja rozmieszczania będzie teraz odtwarzana tylko raz, po wielokrotnej zmianie miejsc z rzędu przez gracza w pojazdach.
- Czołgi nie powinny już tkwić w błocie podczas burzy na Orbitalu
- Efekty pogodowe są teraz bardziej konsekwentnie stosowane do pojazdów.
- Reprezentacja fizyki żołnierzy teraz lepiej pasuje do rzeczywistej animacji pozy w Tuk-Tuk lub Portal RHIB
- Dodano do pojazdów celownik widoku z trzeciej osoby w trybie freelook
- Ekran pojazdu w widoku pierwszoosobowym teraz zmienia kolor na czerwony w krytycznym stanie zdrowia
- Pojazdy pokazują teraz zarówno stan zdrowia żołnierza, jak i pojazdu dla wszystkich miejsc zajmowanych przez gracza.
- Zaktualizowano opcję „Transport patrz za siebie” na „Zresetuj widok z kamery”
- Poprawiono nachylenie kamery w widoku z pierwszej osoby w helikopterze, aby lepiej odzwierciedlać kierunek podróży i zwiększyć widoczność
- Naprawiono pojawianie się pojazdów w windach
- Pojazdy nie powinny już być nieprawidłowo spowalniane podczas przejeżdżania przez niektóre platformy, takie jak mosty
AH-64GX Apache Wódz Wojenny
- Kamera skrzydłowa podczas wystrzeliwania rakiet na AH-64GX Wódz wojenny Apache jest teraz dokładniej wyrównana
- HUD będzie teraz bardziej widoczny podczas nurkowania z nosem w AH-64GX Wódz Wojenny Apache
EBAA Wildcat
- Poprawiono opis tekstowy na EBAA Wildcat, aby dokładniej odzwierciedlał jego uzbrojenie
- Poprawiono opis tekstowy na EBAA Wildcat i wyrzutni dymu T28
- EBAA Wildcat może teraz wspinać się na wzgórza z nieco większą łatwością
- Zwiększono siłę hamulca ręcznego w EBAA Wildcat
- Na Orbitalu The EBAA Wildcat miał problemy z jazdą po skałach o niskiej lub średniej wysokości. To już nie występuje
F-35E Pantera
- F35-E Panther będzie od teraz otrzymywać zamierzone obrażenia, uderzając w określone budynki na mapie Klepsydra
- Zwiększona siła wyrzutu przy niskich prędkościach w F-35E Panther
- Dodano wyrzutnik dla F-35E Panther w trybie zawisu
- Efekty wizualne dopalacza nie są już widoczne przez obrotową dyszę silnika w F-35E Panther
KA-520 Super Hokum
- Wprowadzono poprawki do KA-520 Super Hokum, aby lepiej dopasować jego pociski do celownika
- KA-520 Super Hokum teraz poprawnie wyświetla wyposażone załączniki na swoim modelu 3D
Rozpoznanie LATV4
- Podczas wchodzenia do zwiadu LATV4 po sprincie gracze znajdą się teraz na właściwym miejscu
- Naprawiono błąd, który powodował, że LATV4 czasami spadał przez podłogę na klepsydrze
- Lepiej umiejscowiono obszar trafienia głowy i ramion strzelców w LATV4 Recon
- Gracz nie jest już wypychany poza granice, jeśli zostanie wskrzeszony pod LATV4
- Zwiad LATV4 nie utknie już na problematycznej skale na mapie Odrzucone
Poduszkowiec LCAA
- Naprawiono błąd, który powodował, że poduszkowiec LCAA zacinał się w otoczeniu na mapie Ucieczka
- Naprawiono kolizję poduszkowców LCAA wokół punktu G1 na Kalejdoskopie
- Poduszkowiec LCAA nie może już latać po uderzeniu w rampę z dużą prędkością
- Poprawiono wzmocnienie poduszkowca LCAA, aby nie wspinał się po pionowych ścianach
- Pływanie w pobliżu poduszkowca LCAA, który znajduje się na wodzie, nie spowoduje już śmierci
Śruba M5C
- Gracze mogą teraz łatwiej strzelać do pasażerów w M5C Bolte
- Naprawiono błąd, który powodował, że Bolte MC5 spadał przez świat na Orbitalu po przycięciu pni drzew.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera psuła się po ożywieniu spod zwiadu LATV4.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał widoczność Bolte MC5 po zażądaniu połączenia
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się animacji głównego działa M5C Bolte w animacji strzelania.
- Dostosowano wyrzutnię rakiet MC5 Bolte Missile Launcher, a teraz uszkadza ona również czołgi
- Czas życia 10 -> 3,2
- Siła silnika 175 -> 70
- Obrażenia 70 -> 45
MAV
- Naprawiono błąd, który powodował, że celownik 40mm Volley Pod nie wyświetlał się w MAV
- Ulepszone opisy tekstowe na MAV
MD540 Nocny Ptak
- Zmiana miejsc w MD540 Nightbird czasami zmieniała pole widzenia. Nie powinno już tego robić
- Teraz można strzelać do pilota MD540 Nightbird przez górną część szyby kokpitu
MV-38 Kondor
- Kondor MV-38 nie powinien już wymykać się spod kontroli, gdy zostanie zniszczony
- Poprawiono opis tekstowy na MV-38 Condor, aby dokładniej odzwierciedlał jego uzbrojenie
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pozycja kamery mogła czasami zacinać się po wyjściu z MV-38 Condor
- 50mm Cannon Pod został zmodyfikowany w stosunku do innych pojazdów
- RWS 50mm montowany na pojazdach lotniczych
- Początek i koniec obrażeń 60 -> 65
- Impuls udarowy 8000 -> 3000
- Ta zmiana oznacza, że powinien teraz zniszczyć MD540 Nightbird w 2, a nie 3 strzałach
- RWS 50mm montowany na pojazdach lądowych
- Impuls udarowy 4000 -> 2500
- Obrażenia początkowe 85 -> 92
- Obrażenia końcowe 60 -> 65
- Spadek obrażeńOdległość początek 180 -> 200
- Szybkość uzupełniania 2,3 -> 2,1
Polaris Sportowiec
- Gracze nie powinni już spadać przez świat gry podczas jazdy Polaris Sportsman podczas odnowienia
- Dokonano korekty ustawień kamery podczas jazdy Polaris Sportsman, zapewniając graczom zachowanie widoczności przez cały czas
- Gracze nie mogą już utknąć w kontenerach podczas jazdy Polaris Sportsman w trybie Ucieczka w strefie zagrożenia
T28 / M1A5
- Powłoka CIEPŁA
- Obrażenia przy uderzeniu zwiększone o 90 > 115
- Czas uzupełniania pocisku zwiększony z 6 > 6,8 sek.
Źródło: www.polygon.com