Overwatch 2 przerabia Orisę i Pięść Zagłady, które są teraz czołgiem
Obserwacja 2 wprowadza kilka dużych zmian w strzelance zespołowej, w tym zmniejszenie liczby drużyn z sześciu do pięciu. Dzięki tej nowej kompozycji czołgi są ważniejsze niż kiedykolwiek; każda drużyna będzie miała dwóch bohaterów wsparcia i dwóch bohaterów zadających obrażenia, a zadaniem czołgów jest ich ochrona.
Blizzard mówi, że nadchodzą dwie główne przeróbki bohaterów, które mają wzmocnić klasę czołgów: jedną z nich jest centaur omnic Orisa, która ma prawie całkowicie nowy zestaw, a druga to Zadająca obrażenia Pięść Zagłady, która została przeniesiona do klasy czołgów. Te zmiany zostały szczegółowo opisane przez Blizzard w środę.
Pięść Zagłady to niesławnie irytujący zadający obrażenia i zachowa kilka narzędzi ze swojego starego Obserwacja zestaw. Będzie miał teraz więcej zdrowia (zwiększono z 250 do 450), a chociaż stracił podbródek, zyskał umiejętność zwaną Blokowanie mocy, aby chronić się przed atakami frontalnymi. Uderzenie Sejsmiczne i Rakietowe Ciosy zadają więcej obrażeń, ale nadal dają Pięść Zagłady w centrum jego wrogiej drużyny.
Zdolność Pięści Zagłady do blokowania przeciwników sprawia, że trudno jest zbalansować go jako klasę zadającą obrażenia, wyjaśnił Blizzard.
Byliśmy na rozwidleniu. Geoff Goodman (główny projektant bohaterów Overwatch) powiedział, że potrzebuje niewielkiej przeróbki, być może nawet poważnej przeróbki, jako DPS, aby działać poprawnie, nie dając ci kontroli tłumu i zabijając cię. „Jest bardzo groźny i sprawia, że znajdujesz się na pozycjach, w których nie chcesz się znajdować, zwłaszcza na mapach, na których jest silnie ufortyfikowana pozycja obronna, taka jak półka. Jest naprawdę dobry w rozbijaniu fortyfikacji.
Z drugiej strony Orisa traci prawie cały swój stary zestaw. Nie posiada już Zatrzymania!, Doładowania ani Bariery Ochronnej. Zamiast tego ma Oszczep Energii, który zmusza wrogów do odwrotu — i otrzymują dodatkowe obrażenia, jeśli trafią w ścianę. Nowa umiejętność Javelin Spin napędza Orisę do przodu, niszcząc pociski przed nią i odrzucając wrogów na jej drodze. Terra Surge to jej nowa superumiejętność. Orisa może skierować go, by skierować w jej stronę wrogów. Terra Surge trwa przez trzy dni, a Orisa staje się odporna na kontrolę tłumu.
“Obserwacja może mieć tendencję do ugrzęźnięcia w tych zdolnościach obronnych” – mówi Goodman. „Grając przeciwko kombinacji podwójnej bariery Orisy i [Reinhardt], myślisz:„ Nigdy już nie strzelam do graczy. Po prostu strzelam do wszystkich tych barier”.
Forma centaura Orisy i jej zestaw obronny również doprowadziły do miszmaszu; według starszego projektanta bohaterów, Brandona Brennana, jej nowa forma to „wciągający, dzielny czołg”.
„Sprzęt, który miała wcześniej, mógł działać w trybie 5v5” – powiedział Brennan w tym samym wywiadzie, podając jako przykład Sigmę. „Ale sposób, w jaki wygląda i sposób, w jaki grała, tak naprawdę nie pasowały do siebie. Chcieliśmy spróbować rozwiązać ten problem, aby jeśli zobaczyłeś Orisę i to, co robiła, sprawy miały po prostu więcej sensu. Brawly zaręczynowy styl sprawdza się dobrze w przypadku kogoś, kto jest, jak określa to jej społeczność, „damą koni centaurów”.
ten Obserwacja 2 Zespół próbował wielu podejść do nowej Orisy, powiedzieli deweloperzy, w tym nowy model w formie dwunożnej, ale ostatecznie zdecydowali się pozostać wierni jej końskim korzeniom. Jest teraz agresywną obrończynią, która zagłębi się w tyły, aby wyeliminować podatnych na ataki wrogów, co czyni ją jednym z najlepszych pasywnych czołgów w grze.
Obserwacja 2Wersja beta ma zostać uruchomiona 26 kwietnia i będzie zawierać te dwie nowe przeróbki. Wersja beta zawiera również nowego bohatera Sojourn oraz szereg innych zmian balansu i dodatków poprawiających jakość życia.
Źródło: www.polygon.com