Firma podcastowa Obamy szuka porozumienia z innymi platformami, gdy opuszcza Spotify

Autor: Philippa Axinous | 22.04.2022, 04:11

W 2020 roku Spotify ogłosiło nowe partnerstwo z Barackiem i Michelle Obamą, aby wprowadzić na platformę nowe, ekskluzywne podcasty. Jednak dwa lata później Obamowie podobno szukają teraz umów z innymi platformami podcastowymi, opuszczając Spotify.


Według Bloomberg źródła, Higher Ground Productions – która jest firmą podcastową Obamy – nie przedłuży umowy ze Spotify w 2022 roku. Bloomberg źródła, Higher Ground Productions – która jest firmą podcastową Obamy – nie przedłuży umowy ze Spotify w

.

Higher Ground prowadzi obecnie negocjacje z wieloma potencjalnymi partnerami, w tym Audible.com i iHeartMedia. Apple może również zawrzeć umowę, aby umożliwić ich podcasty na platformie Apple Podcasts, mimo że nie jest to wymienione w raporcie.

Jednak raport wskazuje również, że istnieją pewne różnice zdań między firmą Obamy a platformami podcastowymi, jeśli chodzi o treści, które mają być produkowane.

Obamowie są chętni do występu w ośmioodcinkowym programie, co dla niektórych oferentów nie jest wystarczającym zobowiązaniem, by uzasadnić umowę porównywalną z tymi w programach takich jak „SmartLess”, „Call Her Daddy” i „My Favorite Murder”. ” Te programy ukazują się co tydzień lub z częstotliwością bliską tej, podczas gdy programy Higher Ground z udziałem Obamów były limitowane.

Apple powoli inwestuje w podcasty, które mogą konkurować ze Spotify czy innymi platformami. Firma wprowadziła również nowy program subskrypcji podcastów, dzięki któremu twórcy mogą pobierać opłaty za swoje programy. Partnerstwo z Obamami z pewnością byłoby ogromną szansą na przyciągnięcie jeszcze większej liczby użytkowników do Apple Podcasts.

umieścić na youtube

https://i0.wp.com/9to5mac.com/wp-content/uploads/sites/6/2022/04/Barack-and-Michelle-Obama.jpg?resize=1200%2C628&quality=82&strip=all&ssl=1
https://9to5mac.com/2022/04/21/obamas-podcast-company-seeking-deal-with-other-platforms-as-it-leaves-spotify/

Źródło: 9to5mac.com