Back Market AirDrops odnowił kampanię sprzętu Apple w sklepach Apple Stores [Wideo]

Back Market AirDrops odnowił kampanię sprzętu Apple w sklepach Apple Stores [Wideo]

Jabłko i Wstecz Rynek połączyli siły nad nową kampanią promującą odnowiony sprzęt Apple. Ta kampania na rzecz nadawania urządzeniom drugiego życia ma miejsce tuż po Dniu Ziemi w zeszłym tygodniu. Firma zaskoczyła swoich klientów, wysyłając wiadomości AirDropped na iPhone'y zakupione w sklepach Apple w Berlinie i Londynie.


Back Market to strona internetowa, która kupuje i sprzedaje odnowioną technologię. Strona ma na celu zwiększenie zaufania konsumentów do odnowionych urządzeń. Każde urządzenie przechodzi przez system stopniowania, który kontroluje wygląd i stan techniczny produktu.

Odnowione urządzenia nie tylko dostają drugą szansę, ale także generują mniej odpadów elektronicznych i są tańsze niż fabrycznie nowe. Wiele produktów nie jest nawet bardzo starych i wygląda na zupełnie nowe.

Komunikaty mówiły: „Czas na odnowienie przy użyciu tańszego i bardziej ekologicznego modelu” oraz „Czy wiesz, że ten iPhone jest dostępny w kolorze białym, czarnym i bardziej zielonym?”

Wideo z kanału YouTube Marcela

Wielu klientów wydawało się, że zgadza się z tym przesłaniem. Wielu klientów wydaje się zgadzać z przesłaniem. Umożliwiając Back Market kontynuowanie tej kampanii, pokazuje zaufanie Apple do swoich odnowionych urządzeń.

umieścić na youtube

Źródło: 9to5mac.com
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();