Wróć do szczegółów Monkey Island: system podpowiedzi i tryb łatwy drażniony

Autor: Anry Sergeev | 25.04.2022, 21:46
Wróć do szczegółów Monkey Island: system podpowiedzi i tryb łatwy drażniony

Powrót na wyspę małp dokładnie nie wrócę do wszystko fani mogą pamiętać.

W rzadkim i niedawnym wywiadzie z Ars Technica, współtwórcy Monkey Island Ron Gilbert i Dave Grossman dali pewien wgląd w to, co przyniesie przyszłość. wywiad z Ars Technica odebrany przez ludzi w Eurogamer, współtwórcy Monkey Island, Ron Gilbert i Dave Grossman, dali pierwsze wskazówki, jak może wyglądać długo oczekiwana kontynuacja.

Podczas gdy para nie jest pewna co Powrót na wyspę małp będzie o to chodziło, dzielą się kilkoma rzeczami, które chcą zmienić.

"To jest Nowy Gra Monkey Island zamiast jeszcze jeden Gra Monkey Island, która jest subtelnym rozróżnieniem, ale ważnym” – powiedział Grossman.

Dwie nowości w sklepie: system podpowiedzi i tryb casual. Byłby to drobny problem w prawie wszystkich innych grach, z wyjątkiem być może tytułów FromSoftware. Ale to wielka sprawa z Monkey Island. Jako kontynuacja Monkey Island 2: Zemsta LeChucka (Powrót na wyspę małp zignoruje trzy kolejne sequele bez Rona Gilberta), Powrót na wyspę małp kontynuuje szczyty klasycznych gier przygodowych, słynących nie tylko ze swojego dowcipu, uroku i charakteru, ale także z szalenie trudnych łamigłówek, które zachęcały graczy do przyjęcia czasami absurdalnej logiki gier i znajdowania wszystkiego, co twórcy ukryli w każdej scenie .

Ale minęło już 31 lat Wyspa Małp 2 a oczekiwania są różne, mówi Gilbert. Według Ars Technica:

Duża część tego, dlaczego zmienił zdanie, powiedział Gilbert, to po prostu rozwój Internetu. We wczesnych latach 90., zanim dostęp do Internetu stał się powszechny, utknięcie w całkowicie nieprzeniknionych łamigłówkach było tylko „tym, czego oczekiwali gracze [przygodówka]”, powiedział. Dzisiaj jednak „jeśli [gracze] nie mają wbudowanego systemu podpowiedzi, po prostu przeskoczą do sieci i… przeczytają przewodnik”. Aby temu zapobiec, Powrót na wyspę małp będzie zawierał system podpowiedzi, który został zaprojektowany tak, aby miał sens „w fantazji”, powiedział Gilbert. Zapewni „więcej niż tylko przewodnik”.

Cały wywiad jest wart przeczytania – Gilbert i Grossman to legendy starej szkoły, które nie lubią odgrywać dużej roli w historii gier, ale zawsze są niezwykle wnikliwe, nawet gdy są zrzędliwe.

Powrót na wyspę małp ma się ukazać jeszcze w tym roku.

Źródło: www.polygon.com