Muzyka Starfield będzie Twoim towarzyszem w nowej kosmicznej grze RPG Bethesdy
![Muzyka Starfield będzie Twoim towarzyszem w nowej kosmicznej grze RPG Bethesdy Muzyka Starfield będzie Twoim towarzyszem w nowej kosmicznej grze RPG Bethesdy](/media/pr_news/1650985811-starfield_music.jpg)
Najnowsze spojrzenie firmy Bethesda Softworks na grę fabularną polegającą na eksploracji kosmosu Starfield jest przede wszystkim dla twoich uszu, ale nowa dyskusja między kompozytorem Inonem Zurem i reżyserem dźwięku Markiem Lampertem ma również kilka smakołyków dla oka, w postaci kuszących grafik koncepcyjnych obcych światów i ogromnej, niezbadanej przestrzeni.
W nowym odcinku wydanym we wtorek z Bethesdy W gwiezdne pole seria — poprzednie odcinki podkreślały projekt wizualny gry oraz jej towarzyszy i rozmowy — Zur i Lampert opowiadają o „emocjonalnym wymiarze Starfield”. To oczywiście muzyka i najnowsze spojrzenie/słuchanie Starfield oferuje go dużo. Zur omawia wyzwania związane z tworzeniem podpisu i motywów, a także rozbija, w jaki sposób elementy orkiestry reprezentują wszystko, od cząstek kosmosu po podróż do i powrót z odległych zakątków kosmosu.
Starfield będzie miał swój udział w interaktywnych i, miejmy nadzieję, niezapomnianych towarzyszach, gdy gracze rozpoczynają swoją przygodę, ale Lampert ma nadzieję, że muzyka i dźwięk w grze będą służyć jako inny rodzaj wszechobecnego towarzysza.
„Nie mamy kontroli nad tym, jak gracz decyduje się na doświadczenie gry” – powiedział Lampert. Muzyka jest w stanie zagrać właściwą zmianę akordów w odpowiednim momencie, ale wiele z nich dzieje się losowo. Właściwy czas, aby spojrzeć na dolinę, to moment, w którym następuje jedna zmiana akordu. Są takie momenty, które wydają się scenariuszem, ale tak nie jest. I podoba mi się, że każdy gracz ma to doświadczenie dla siebie osobiście.
Starfield ukaże się 11 listopada na komputerach z systemem Windows i na konsoli Xbox Series X, a w dniu premiery będzie można w nią grać w ramach subskrypcji Xbox Game Pass.
Źródło: www.polygon.com