Crysis 4 and Hunt: Deweloper Showdown Crytek sprawia, że ​​praca zdalna jest trwała

Autor: Michael Korgs | 26.04.2022, 21:06
Crysis 4 and Hunt: Deweloper Showdown Crytek sprawia, że ​​praca zdalna jest trwała

Crytek, twórca serii pierwszoosobowych strzelanek Crysis i hardkorowej strzelanki dla wielu graczy Polowanie: Rozgrywka, ogłosił we wtorek, że firma wprowadziła na stałe opcję pracy zdalnej z czasów pandemii.

Komunikat prasowy od dewelopera zauważył, że rozwój na obu Polowanie: Rozgrywka i nadchodzące Kryzys 4 pozostała „na dobrej drodze” i „dotrzymywała tempa produkcji gier sprzed pandemii”. W rezultacie studio twierdzi, że zapewniło stałą opcję pracy zdalnej obecnym i przyszłym pracownikom, zarówno w pełnym, jak i niepełnym wymiarze godzin.

Deweloper nie będzie pracował zdalnie. Crytek posiada biura w swojej centrali we Frankfurcie w Niemczech oraz w Stambule w Turcji, z których również będą mogli pracować pracownicy.

Pracownicy obecnie pracujący w domu stanowią 80% siły roboczej Crytek, a praca zdalna jest już obsługiwana w USA, Indiach, Brazylii, Chinach, na Filipinach i w całej Europie. Kandydaci i pracownicy uprawnieni do pracy w domu mogą mieszkać w dowolnym miejscu na świecie, pod warunkiem posiadania połączenia z Internetem. Siedziba firmy Crytek znajduje się we Frankfurcie w Niemczech. Posiada również studio w Stambule w Turcji dla tych, którzy chcą pracować w niepełnym wymiarze godzin.

Firma dołącza do rosnącego grona największych studiów deweloperskich oferujących pracę zdalną, w szczególności Bungie, twórcy Przeznaczenie 2.

Źródło: www.polygon.com