Narzędzie zapobiegające oszustwom Call of Duty Rykoszet „osłania” prawdziwych graczy przed oszustami
Najnowszy środek Call of Duty mający na celu powstrzymanie oszustów jest dość nowatorski. Prawdziwi gracze stają się niedostępni dla oszustów. Deweloperzy poinformowali społeczność o nowej funkcji systemu przeciwdziałania oszustwom Ricochet, o nazwie Maskowanie, w wpis na blogu we wtorek.
„Dzięki maskowaniu oszuści mogą nie być w stanie dostrzec innych graczy w świecie gry.” Zespół Ricochet stwierdził. „Postacie, kule, a nawet dźwięk legalnych graczy będą niewykrywalne dla oszustów”.
Jednak prawowici gracze nadal mogą widzieć i atakować oszustów. „Ogólnie rzecz biorąc, będą to gracze, których widzisz kręcących się w kółko, krzyczących: »Kto mnie strzela?«” napisał Team Ricochet. Uczciwi gracze są zachęcani do „wymierzania kary w grze”.
Ricochet to system zapobiegający oszustwom na poziomie jądra (czyli bardzo wysokiego poziomu dostępu do oprogramowania i aplikacji zainstalowanych na komputerze), który został wdrożony Call of Duty: Warzone oraz Call of Duty: Straż przedniamultiplayer, gdy ten ostatni został uruchomiony w listopadzie. Ricochet wypatruje aplikacji, które próbują wchodzić w interakcję z klientem Call of Duty lub manipulować nim.
Zauważył The Verge że chociaż Drużyna Ricochet ogłosiła maskowanie dopiero teraz, to lub jakaś jego forma jest widoczna w grze przynajmniej od połowy lutego.
RICOCHET wydaje się mieć jeszcze jednego asa w zanadrzu, aby walczyć z oszustami #Strefa wojny
Wygląda na to, że antykheat sprawia, że „legalni” gracze są całkowicie niewidoczni dla potwierdzonych oszustów, jak widać na tym filmie. pic.twitter.com/T5H53HL8Bs
— ModernWarzone (@ModernWarzone) 19 lutego 2022
Zespół Ricochet zauważył, że maskowanie będzie uzupełnieniem innej techniki łagodzącej obrażenia, Tarczy obrażeń, wprowadzony z powrotem w lutym. Dzięki Tarczy przed obrażeniami, gdy Ricochet wykryje, że gracz manipuluje grą, uniemożliwia mu zadawanie krytycznych obrażeń innym, jednocześnie zbierając dane o tym, co robi i co jest w ich systemie.
W innym miejscu Team Ricochet stwierdził, że studia odpowiedzialne za prowadzenie rankingów dla wielu graczy zaczęły usuwać oszustów. Usunięcie następuje po „wszelkim egzekwowaniu bezpieczeństwa, które skutkuje banem gracza”.
Zespół poinformował również, że od 18 marca (kiedy oni… poinformował, że 90 000 oszustów został zbanowany w tym tygodniu), kolejne 54 000 zostało usuniętych z kont. „Chociaż możemy nie ogłaszać wszystkich zakazów w miarę ich pojawiania się, wiedz, że pojawiają się one zarówno codziennie, jak i falami” – powiedział Team Ricochet.
Źródło: www.polygon.com