Czy oferta iPhone’a 14 może oznaczać powrót marki „Plus”?

Czy oferta iPhone’a 14 może oznaczać powrót marki „Plus”?

Jak już wielokrotnie omówiliśmy, oczekiwania dotyczące linii iPhone’a 14 są dość jasne. Apple prawdopodobnie zaprezentuje cztery różne modele iPhone’a 14 w dwóch rozmiarach ekranu: 6,1 cala i 6,7 cala.

Chociaż Apple (zazwyczaj) wykonuje świetną robotę, utrzymując nazwy marketingowe w tajemnicy, dopóki nie zostanie ogłoszony produkt, fajnie jest spekulować z wyprzedzeniem. Zastanawiałem się ostatnio nad tym, czy oferta iPhone’a 14 może oznaczać powrót marki „Plus”…

Linia iPhone’a 14 prawdopodobnie będzie składać się z dwóch modeli iPhone’a o przekątnej 6,1 cala, z których jeden będzie oznaczony jako model „Pro”, a drugi jako model „podstawowy”. Nie jest to zaskakujące i jest to dokładna strategia stosowana przez Apple w przypadku iPhone'a 12 i iPhone'a 13.

Ale oczekuje się, że rzeczy będą się różnić w przypadku 6, 7-calowych modeli iPhone'a. W górnej części linii znajdzie się iPhone 14 Pro Max, ponownie powtarzający strategię stosowaną w przypadku iPhone'a 12 i iPhone'a 13. Po raz pierwszy jednak oczekuje się, że Apple wprowadzi iPhone'a z 6,7- calowy wyświetlacz, który nie jest oznaczony jako model „Pro”.

Oznacza to, że iPhone 14 będzie dostępny w dwóch różnych rozmiarach ekranu w czterech różnych przedziałach cenowych. Analityk Ming-Chi Kuo zasugerował, że wersja non-Pro 6,7-calowego iPhone'a 14 może być wyceniona na około 900 dolarów, co czyni go najbardziej przystępnym cenowo 6,7-calowym iPhone'em, jaki kiedykolwiek został wydany przez Apple.

Luźno patrząc na aktualne ceny iPhone'a, oznacza to, że oferta iPhone'a 14 może wyglądać tak:

  • 799 USD iPhone 14
  • 899 USD iPhone 14 Max
  • 999 USD iPhone 14 Pro
  • 1099 USD iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Plus?

Ale moja propozycja i pomysł dla zespołu marketingu cracku Apple jest taki. Zamiast używać nazwy „iPhone 14 Max”, przywróćmy „Plus” i nazwijmy go iPhone 14 Plus.

  • iPhone 14
  • iPhone 14 Plus
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max

Posiadanie dwóch wersji iPhone’a 14 z „Maxem” na końcu może być mylące dla konsumentów. Marka „Plus” firmy Apple była również bardzo popularna w przeszłości. Na przykład iPhone 6 Plus jest jednym z najlepiej sprzedających się iPhone'ów wszechczasów.

Linia iPhone'ów 14 wygląda jak rozszerzenie strategii Apple iPhone 6, polegającej na sprowadzeniu dużego ekranu do jak najniższej ceny. Jeśli sukces iPhone’a 6 Plus może służyć za jakąś wskazówkę, to iPhone 14 Plus może być jednym z najpopularniejszych modeli iPhone’a w ostatnich latach.

Ponownie, w tym momencie wszystko to tylko przypuszczenie, a Apple wykonuje świetną robotę, utrzymując markę iPhone'a w tajemnicy, dopóki oficjalnie nie ogłosi nowych urządzeń. Nazwy marketingowe Apple są notorycznie trudne do przewidzenia, więc niewykluczone, że Apple zrobi w tym roku coś zaskakującego. Upuścić wszystkie liczby razem? Zamiast tego wybrać „iPhone 13S”? To nikt nie zgaduje.

Co myślisz o nazwach marketingowych tegorocznej linii iPhone’a 14? Podaj nam swoje najlepsze przypuszczenia w komentarzach.

Przeczytaj więcej Zasięg 9to5Mac iPhone'a 14:

  • Wyłącznie: iPhone 14 dostępny w czterech modelach bez wersji „mini”, modele Pro z wyższym ekranem, zaawansowane funkcje satelitarne
  • Oto wszystko, co do tej pory wiemy o iPhonie 14
  • Kuo: aparat iPhone'a 14 Pro ma być jeszcze większy dzięki nowemu czujnikowi 48 MP
  • Kuo: nowy czip A16 firmy Apple dołączony tylko do wyższej klasy modeli iPhone’a 14 Pro, model podstawowy iPhone’a 14 wykorzystuje ten sam czip co iPhone 13

umieścić na youtube

Źródło: 9to5mac.com
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();