Sifu otrzymał poziomy trudności

Sifu otrzymał poziomy trudności

Deweloperzy ze studia Sloclap w końcu wypuścili długo wyczekiwaną łatkę 1.08, która przyniosła rozgrywce poziomy trudności: lekki, standardowy i ciężki. Do gry dodano także kostiumy i zaawansowany tryb treningu.

Student

  • Główny bohater ma więcej zdrowia i struktury.
  • Wrogowie są mniej agresywni.
  • Wrogowie są gorzej bronieni.
  • Uproszczone wzorce ataków niektórych wrogów i bossów.
  • Wartość licznika zgonów może być wyższa niż jeden.
  • Najcenniejsze nagrody w sanktuariach.

Dyscyplina

  • Standardowy poziom trudności.

Mistrz

  • Główny bohater ma mniej zdrowia i struktury.
  • Niektórzy wrogowie mają lepsze zdrowie i strukturę.
  • Wrogowie są bardziej agresywni.
  • Wrogowie są lepiej chronieni.
  • Nowe wzorce ataków bossów.

Kostiumy

  • Możesz teraz przebrać się w szkole w Uguan.
  • Wszyscy gracze mogą odblokować dwa kolory.
  • Właściciele Deluxe otrzymają kolejny strój.
  • Nowe wyglądy zostaną dodane w przyszłych aktualizacjach.

Zaawansowany tryb treningu

  • Możesz walczyć z niemal wszystkimi rodzajami wrogów i bossów, których pokonałeś podczas przejścia.
  • Możesz walczyć jednocześnie z kilkoma przeciwnikami.
  • Szkolenie możesz powtórzyć.

Ulepszenia interfejsu i nie tylko

  • Dodano tryb ciemny.
  • Dodano obsługę rozdzielczości 21:9.
  • Dodano wsparcie dla głośników 5.1.
  • Ulepszona obsługa klawiatury i myszy.
  • Zwiększona czytelność HUDa.

Źródło: sifugame.com

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();