PrivatBank nauczył się rozpoznawać klientów głosem
PrivatBank uruchomił technologię biometrii głosu dla szybszej i bezpieczniejszej obsługi swoich klientów.
Jak to działa?
Biometria głosu to technologia tworzenia biometrycznych obsad głosowych klientów, która umożliwia identyfikację osoby za pomocą kombinacji unikalnych cech głosu oraz zapewnia dodatkową ochronę kont i danych osobowych. Sprawdzi się podczas rozmów z obsługą klienta: podczas wypowiadania zapytania do wirtualnego asystenta, system automatycznie potwierdzi Twoją tożsamość głosowo - bez dodatkowych pytań ze strony operatora i udźwiękowienia danych osobowych.
Głos możesz utworzyć w oddziale banku, na czacie Help Online, dzwoniąc pod numer 3700 lub w internetowej wersji aplikacji Privat24 (sekcja Bezpieczeństwo - Biometria głosu).
Do końca roku ponad 80% klientów, którzy na co dzień korzystają z usług banku przez telefon, planuje obsługę systemu identyfikacji głosowej.
Źródło: PrywatBank