AWS GameKit obsługuje teraz gry na iOS i macOS opracowane na Unreal Engine
Mamy kilka ekscytujących wiadomości dla graczy i twórców gier, którzy korzystają z komputerów Mac lub urządzeń mobilnych. Amazon Web Services (AWS) ogłosił, że AWS GameKit obsługuje teraz gry iOS, macOS i Andorid opracowany z Unreal Engine.
AWS GameKit wystartował 23 marca, dając twórcom gier szansę na zbudowanie funkcji gier opartych na AWS z Unreal Editor. Ta aktualizacja umożliwia teraz programistom korzystanie z GameKit podczas tworzenia gier dla Win64, macOS, iOS i Android.
Twórcy gier korzystający z AWS GameKit dla Unreal Engine mogą teraz integrować nowe funkcje gier opartych na chmurze z grami Win64, macOS, iOS i Android. Zapewni to graczom lepsze wrażenia z gry. Deweloperzy mogą teraz tworzyć unikalne tożsamości, które umożliwiają graczom logowanie się i zarządzanie sesjami gry. Mogą konfigurować osiągnięcia gracza i zapisywać postępy w grze w chmurze. Ponadto mogą przechowywać informacje związane z grą dla swoich graczy.
AWS GameKit zawiera projekt architektury, który zapewnia programistom bezpieczną i wydajną infrastrukturę. Możesz również uzyskać dostęp do szablonu AWS CloudFormation z zasobów Blueprint i Unreal Editor, aby zarządzać swoim zapleczem.
AWSGameKit jest idealny dla twórców gier, którzy chcą kontrolować swoje zasoby w chmurze. Funkcje można dostosowywać i uruchamiać na koncie AWS programisty. Programiści mogą znaleźć wtyczkę AWS GameKit w Unreal Engine Marketplace lub pobrać ją z Witryna AWS GameKit.
9to5Mac's Take
Ogólnie rzecz biorąc, wydaje się, że to ogłoszenie poprawi przyszłość gier, oferując więcej wysokiej jakości gier na urządzeniach Win64, macOS, iOS i Android. Unreal Engine wypuścił kilka głośnych tytułów, takich jak Fortnite, Darksiders 3, Dragon Quest XI, między innymi. To będzie ekscytujące zobaczyć nowe tytuły, które programiści tworzą dla macOS i iOS.
umieścić na youtube
Źródło: 9to5mac.com