Wyciekła kompilacja Duke Nukem Forever 2001, „wygląda realnie”, mówi twórca

Autor: Michael Korgs | 09.05.2022, 18:51
Wyciekła kompilacja Duke Nukem Forever 2001, „wygląda realnie”, mówi twórca

Książę Nukem na zawsze nadal nie umrze.

Przeciek, który twierdzi, że ma kompilację Książę Nukem na zawsze podobny do tego pokazanego na E3 2001 opublikował zrzuty ekranu i wideo z gry na początku poniedziałku, a twórca jednorazowego kamienia węgielnego gier FPS, producent George Broussard, twierdzi, że wygląda autentycznie.

Przeciek — „x0r”, który opublikował swoje odkrycia na 4chan (jako pierwszy szpiegowany przez stronę fanowską) Duke4.net ) — mówi, że wydadzą tę kompilację w czerwcu. Broussard ostrzega, że ​​ta kompilacja to tylko „rozdrobnienie” poziomów testowych. DNF fani muszą złagodzić swoje oczekiwania.

Tak, przeciek wygląda na prawdziwy. To nie jest coś, o czym chcę rozmawiać lub wracać do przeszłości, która mnie zraniła. Oczekiwania powinny być moderowane. Nie masz prawdziwej gry. Jest tylko kilka poziomów testowych, które zostały ledwo wypełnione. Ta informacja nie wyciekła do mnie.

— George Broussard (@georgebsocial) 9 maja 2022

W klipie Duke przedziera się przez płonący, ale słabo oświetlony klub ze striptizem, napotykając po drodze minimalny opór. Policja SWAT odpowiada ogniem, a Duke przedziera się przez ich ciała obcymi wąsami po tym, jak je zdmuchuje. Jest nowoczesny i najbardziej elegancki, z miernikiem „ego”, który pełni funkcję tarczy chroniącej przed uszkodzeniami.

Przeciek — ponownie publikujący na 4chan — twierdzi, że „prawie każdy rozdział jest obecny w jakiejś formie” tej kompilacji. „Ogromny fragment jest grywalny, ogromny fragment to blokowanie bez wrogów”. Mówią, że wydadzą kod źródłowy gry z instrukcjami, jak go skompilować. Ta kompilacja Książę Nukem na zawsze został wykonany w Unreal Engine. Jak w pierwszym Unreal Engine.

Książę Nukem na zawsze, kontynuacja przełomu 1996 roku Książę Nukem 3D, został po raz pierwszy ogłoszony w fazie rozwoju w 1997 roku, pierwotnie przy użyciu Trzęsienie 2silnika. Ale deweloperzy przerzucili się na Unreal wkrótce po E3 1998, jednej z kilku zmian i pełzających funkcji, które miały się przedłużyć Książę Nukem na zawszerozwój na kolejne 13 lat.

3D Realms, autorskie studio gry, pokazał materiał z meczu na E3 2001, częściowo po to, by uspokoić fanów, którzy martwili się długim rozwojem. Ale to nadal się przeciągało, a 3D Realms i wydawca Take-Two Interactive wdawali się w narastający konflikt w związku z grą, którą Broussard i współtwórca Scott Miller sami finansowali, co oznaczało, że ich wydawca nie miał terminu na wyegzekwowanie lub wprowadzenie na rynek. .

Take-Two pozwał 3D Realms w 2009 roku z powodu niepowodzenia studia Książę Nukem na zawsze. Następnie Gearbox Software nabyło własność Duke Nukem w 2010 roku, co później nazwało przysługą dla 3D Realms, aby pomóc jej rozwiązać problemy prawne. Skrzynia biegów gotowa i uruchomiona Książę Nukem na zawsze w 2011 roku na PlayStation 3, Windows PC i Xbox 360. Chociaż nie był to sukces, Take-Two stwierdziło, że gra ostatecznie przyniosła zysk.

Źródło: www.polygon.com